قطعی برق شهر ساوه موجب وقفه ۴۰ دقیقه‌ای در بازی لیگ برتر فوتسال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، قطعی برق شهر ساوه در ابتدای نیمه دوم بازی لیگ برتر فوتسال در ساوه، موجب وقفه حدودا ۴۰ دقیقه‌ای در بازی لیگ برتر فوتسال شد.

هرمز مشفق ناظر بازی سن ایچ و کیتی پسند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در خصوص قطعی برق  گفت: به علت قطعی برق سراسری شهر ساوه، بازی متوقف شد.

این بازی که دیشب و در هفته نهم لیگ برتر فوتسال بین سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان برگزار شد در نهایت به شکست خانگی سن ایچ منتهی شد و در نتیجه این بازی تیم سن ایچ ۳ بر ۴ مغلوب گیتی پسند شد و کار ساوجی‌ها را برای هفته پایانی لیگ برتر سخت کرد.

این دیدار در سالن فجر ساوه برگزار شد و سن ایچ نیمه اول را با برتری ۲-۱ تمام کرد، اما در شروع نیمه دوم، قطع برق سالن ۴۰ دقیقه بازی را متوقف کرد و پس از وصل مجدد برق گیتی پسند قوی‌تر ظاهر شد و نتیجه را ۳ بر ۴ به نفع خود تغییر داد.

گل‌های این دیدار را پژمان بهادیوند و رضا سپندار برای سن ایچ و علی اصغر حسن‌زاده، مسعود یوسف و سعید احمد عباسی برای گیتی پسند به ثمر رساندند.

به این ترتیب پیش از ایستگاه آخر لیگ برتر فوتسال مس با ۱۹ امتیاز صدرنشین و جایگزین سن ایچ شد و ساوجی‌ها با ۱۷ امتیاز قبلی، با گیتی پسند اصفهان هم امتیاز شدند، اما به دلیل تفاضل گل کمتر از اصفهانی‌ها در جای سوم قرار گرفتند

سن ایچ ساوه پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت، در هفته پایانی لیگ، میهمان فرش آرای مشهد خواهد بود و تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان برای قهرمانی با تیم‌های کراپ الوند و مقاومت البرز بازی می‌کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار