بر اساس اعلام قبلی آب مشترکان پرمصرف تهرانی از امروز (شنبه) روزی ۲ تا ۵ ساعت قطع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اعلام محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، پیرو اخطار‌های قبلی، آب مشترکان پرمصرف تهرانی از امروز، روزانه ۲ تا ۵ ساعت قطع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه قطع آب مشترکان پرمصرف از مناطق شمالی تهران آغاز می‌شود، گفت: از ابتدای تیرماه برای ۲۰۰ هزار مشترک بدمصرف و پرمصرف تهرانی؛ یعنی مشترکانی که بیش از دو برابر الگو آب مصرف می‌کنند، اخطار پیامکی و مکتوب صادر شده و مشترکانی که میزان مصرف خود را کاهش نداده‌اند، مشمول این طرح می‌شوند.

به‌گفته او، میزان مصرف آب در تهران نسبت به سال قبل ۲ تا ۳درصد افزایش یافته، اما این افزایش نسبت به قبل از کرونا بسیار بیشتر است.

گفتنی است، آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی وزارت نیرو از پرشدگی ۴۹درصدی مخازن سدهای کشور حکایت دارد که حدود ۲۹درصد کمتر از مدت مشابه در سال قبل است.
انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
توصیه می کنم آب مشترکان پر مصرف شیر کاکاوی خوزستانی هم قطع بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
اگر صرفه جویی راسته، اول از ادارات و بانک ها شروع کنند و برن سروقت بخش پر مصرف و کم بازده کشاورزی سنتی، یه سری هم بزنند به باغ ویلاهایی که این چند ساله مثل قارچ ظاهر شدند، هر ناکسی رسیده یه زمین رو تغییر کاربری داده ویلا ساخته با استخر و... یا میدن هر شب اجاره، بدون یک ریال مالیات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
آب و برق مجانی کو پس؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
اون برای خودشونو
آخرین اخبار