معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: واکسیناسیون استادان دانشگاه تهران آغاز شده و تمامی آن‌ها تا پایان شهریور واکسینه خواهند شد.

سعیدحبیبا معاون دانشجویی دانشگاه تهران درباره واکسیناسیون استادان دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مطابق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا قرار بود در کنار واکسیناسیون عمومی، تمامی اعضای هیئت علمی و استادان، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارکنان واکسینه شوند.

او افزود: قرار است که تا پایان شهریورماه واکسیناسیون تمامی استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی به پایان برسد و تا پایان آذر ۱۴۰۰ همه دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی واکسینه شوند.

حبیبا تصریح کرد: از سه شنبه هفته گذشته واکسیناسیون استادان در دانشگاه تهران آغاز شده و از آن جایی که نیرو‌های خدماتی و انتظامات بیشتر در معرض تماس و ارتباط با سایر افراد بودند؛ بنابراین واکسیناسیون این افراد انجام شده است. 

معاون دانشجویی دانشگاه تهران ادامه داد: از روز شنبه، یعنی ۹ مرداد ۱۴۰۰ واکسیناسیون تمامی استادان در هر رده سنی متناسب با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا آغاز شده است. همچنین، کارکنان و خانواده‌های استادان دانشگاه تهران بر اساس رده سنی اعلام شده می‌توانند از طریق سایت مربوط به واکسیناسیون، ثبت نام کنند و بعد از نوبت دهی برای فرآیند تزریق واکسن آماده شوند.

حبیبا گفت: مطابق مذاکرات انجام شده، امیدواریم بتوانیم تمام اعضای هیئت علمی و کارکنان را واکسینه کنیم و سپس واکسیناسیون دانشجویان را آغاز کنیم. گفتنی است که واکسیناسیون استادان و کارکنان بالای ۵۸ سال در مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تهران انجام می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران اضافه کرد: دانشگاه‌هایی که مرکز بهداشت داشته باشند با هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی منطقه خود می‌توانند واکسیناسیون اساتید و کارکنان را انجام دهند، دانشگاه تهران نیز با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران این کار را انجام داده است.

وی ادامه داد: روزسه شنبه هفته گذشته ۱۰۰ نفر و روز چهارشنبه هفته گذشته ۱۱۰ نفر از اساتید و کارکنان واکسینه شدند و این روند به همین صورت درحال انجام است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار