محمدبیگی گفت: نهضت گازرسانی به مناطق مختلف این استان قزوین فعال شده است و در یک پروسه دو ساله شاهد محرومیت زدایی در حوزه گاز رسانی خواهیم بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و ِآبیک در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح طرح گازرسانی به روستای پررود و ۱۴ روستای الموت غربی گفت: طی دو سال آینده انشاالله محرومیت از منطقه الموت، کوهین و طارم رخت خواهد بست و با افزایش ۱۰ برابری بودجه با نهضت خدمت رسانی شاهد تغییر در چهره مناطق محروم استان خواهیم بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درخواست‌های متعدد در حوزه کشاورزی منطقه داریم و امیدواریم با اقداماتی که در آینده نزدیک انجام خواهد شد مشکلات کشاورزی منطقه حل شود.

محمد بیگی تصریح کرد: در بحث مسکن روستایی که بسیاری از ساختمان‌ها با سنگ و چوب ساخته شده نیاز به حضور جدی بنیاد مسکن است که هم به موضوع مسکن و هم معابر روستایی که نیز نیازمند به روزسازی است، ورود جدی داشته باشد.

وی با بیان اینکه توجه به حوزه گردشگری روستا‌ها مهم است، تصریح کرد: الموت باید مقصد گردشگری شود و اکو توریسم و خانه‌های بوم‌گردی این منطقه به طور ویژه باید مورد توجه قرار گیرد تا مردم علاوه بر کشاورزی و دامداری از حوزه صنایع دستی ارتزاق کنند.

محمدبیگی تصریح کرد: دروازه الموت باید بازگشایی و مشکل محیط زیست رحیم آباد کلاچای که همچنان وجود دارد باید با راهکار مناسب مسیر خوبی برای این کار فراهم شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.