در دنیای معماری، ساختمان ها، منازل و بنا‌های مختلف دارای اهمیت فراوانی برای ما هستند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در دنیای امروز و همچنین در دنیای معماری، ساختمان ها، منازل و بناهای مختلف دارای اهمیت فراوانی برای ما هستند. هر یک از ساختمان ها کارکرد های متفاوتی دارند که در ساخت آن ها تاثیر به سزایی می گذارد. به عنوان مثال استفاده از ساختمانی که در ابتدا به منظور کار های اداری ساخته شده است، به جای ساختمان آموزشی، می تواند از بازدهی آن کم کند. چرا که فضایی که ما برای کاری به خصوص در آن قدم می گذاریم در روند کاری و رضایت ما موثر است.

قبل از فصل سرما به فکر بازسازی خانه باشید!

بازسازی خانه چیست؟

بازسازی واقعی در اصل بازسازی است که با استفاده از همان مواد و همان روش های ممکن پس از تحقیقات گسترده منابع انجام شده است. اغلب از اجزای اصلی موجود استفاده می شود. این نوع بازسازی را بیش از هر چیز می توان در بناهای دارای اهمیت فرهنگی و تاریخی یافت ، که بعداً به عنوان اشیایی برای مشاهده عمل می کنند و به عنوان موزه مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان نمونه می توان به اتمام کلیسای جامع کلن اشاره کرد که سرانجام در اواخر قرن نوزدهم با کشف نقشه های اصلی ساخت و اجرای آن ها به اتمام رسید.

بازسازی مدل سازی شده ای است که به دلیل کمبود منابع، الزامات وفاداری به اصل را برآورده نمی کند. به عنوان مثال نمونه های معمولی وقتی فقط نقشه های نما یا مستندات تصویری ساختمان ها حفظ می شوند – بقیه اطلاعات لازم با مقایسه آنها با اشیا معاصر مشابه “تا حد امکان” دوباره “اختراع می شوند”. این نوع بازسازی “خلاقانه جدید” ، همراه با تخیل فراوان ، به ویژه در تاریخ گرایی (با نئو-رومانسک ، نئو-گوتیک ، نئو-رنسانس و نئو-باروک) اوج گرفت. بسیاری از قلعه های نئوگوتیک از بقایای قلعه های قرون وسطایی مانند قلعه Hohenschwangau ، قلعه Eilean Donan ، اسکاتلند ، قلعه Hohenzollern  و تعداد زیادی قلعه دیگر تا سوم سوم قرن بیستم ایجاد شده اند.

قبل از فصل سرما به فکر بازسازی خانه باشید!

بازسازی منزل را از کجا شروع کنیم؟

شما ممکن است قصد فروش خانه ی خود را داشته باشید. شاید هم بخواهید خانه ی قدیمی خود را بازسازی کرده و در فضایی متفاوت و بهتر زندگی کنید. در هر صورت خرید خانه ی جدید با این هزینه های کنونی باید آخرین چیزی باشد که شما به آن فکر می کنید.

بازسازی منزل به آن معناست که شما بسیاری از موارد برای تغییر منزل خود را در نظر خواهید داشت. از جمله اینکه چگونه می توانید یک پیمانکار خوب پیدا کنید، چگونه می توانید هزینه ها را کاهش دهید و مهم تر از همه این که چگونه ایده های ذهن خلاق خود را به واقعیت تبدیل کنید. ما برخی از معتبر ترین منابع نوسازی و بازسازی خود را مورد استفاده قرار داده ایم و با توجه به پروژه هایی که در طی سال ها صورت گرفته است می توانیم ایده های بازسازی خانه برای هر اتاق و حتی کل منزل را به شما ارائه دهیم. از جمله توصیه های آزمایش شده و واقعی از متخصصان.

بازسازی منزل یک پروژه عظیم است که می تواند ساده شروع شود. صبح روز شنبه گوشه ای از موکت را جدا می کنید یا تصمیم می گیرید قسمتی از دیوار خانه را برداشته و فضای دو طرف را یکی کنید.

شش ماه بعد، این پروژه تازه سازی که با استفاده از تصورات و تجربیات خودتان آن را انجام داده اید، منجر به ریزش دیوار ها، تخته های کف و اتاق های خوابی خارج از کار و نامناسب شده است. اما خوبی بازسازی خانه این است که شما در نهایت متوجه خواهید شد که کار بسیار درست تری نسبت به عوض کردن منزلتان انجام داده اید.

بازسازی تمام عیار کاملاً متفاوت است. این کار با کشیدن فرش شروع نمی شود – یا نباید باشد. این باید با تحقق دنیای واقعی در مورد مقیاس این پروژه و برنامه ریزی اختصاصی آغاز شود.

 

بازسازی ساختمان و ویلا

بازسازی ساختمان های قدیمی و همچنین بازسازی ویلا از جمله ویلاهای تفریحی و سکونتی از قرن بیست و یکم ظهور کرده است. روش ساخت سنتی دارای نقایص بسیاری از جمله عدم فناوری دیجیتالی سازی و مدیریت اطلاعاتی سازی، همکاری ضعیف و عدم توانایی ارزیابی کارایی بازسازی ساختمان است.

بازسازی ساختمان ها در بازار تعمیرات و ساخت و ساز بیشتر مورد تقاضا قرار می گیرد. دکوطرح آماده ارائه بازسازی هر نوع ساختمان یا محل صرف نظر از عملکرد اولیه و استهلاک سطح آن است.

در بازسازی ساختمان و بازسازی ویلا، ساختمان را کاملاً تغییر می دهند که منجر به ظاهر جدید آن می شود. ویژگی های عملکرد بهبود یافته که بسته به نوع خاصی از فعالیت مورد نیاز است. علاوه بر تغییر ظاهر خارجی و داخلی، می توان تغییراتی را در کاربرد مورد نظر ایجاد کرد. مانند: از تولید به یک دفتر کار یا از انبار به یک خرید و غیره.

 

انواع اصلی کار مورد نیاز در هنگام تبدیل امکانات عبارتند از:

  • ساخت و ساز و کار نهایی
  • جایگزینی سیستم تامین آب ، فاضلاب و سیستم گرمایشی
  • روشنایی و برق
  • نصب تهویه و تهویه مطبوع
  • نصب سیستم ایمنی در برابر آتش
  • نصب کردن سیستم های کابلی و همچنین سیستم دسترسی
  • کار نما
  • کار بام
  • نصب سازه های نیمه شفاف

رویکرد های مختلفی برای بازسازی وجود دارد که از نظر میزان وفاداری به اصل و از نظر حساسیت به اجرا متفاوت است. در معماری، گئورگ مورش بازسازی را به عنوان “یک روش علمی استخراج منابع برای بازسازی چیزهایی که تحت آن کار کرده اند، صرف نظر از زمانی که از آن زمان گذشته است” توصیف می کند.

 

سخن پایانی

برای انجام عمل بازسازی روی یک ملک نکات زیر را مد نظر قرار دهید

از نظر کاری که می توان با طراحی آن انجام داد، چه پتانسیلی ارائه می دهد؟

آیا فضای کافی برای گسترش وجود دارد؟

آیا همسایگان برای انجام عمل بازسازی شما رضایت کامل دارند؟

مکان چگونه است؟

چه مقدار کار ساختاری در بازسازی ویلا یا ساختمان شما انجام می شود؟

قیمت سقف در خانه های مشابه خانه ی شما چقدر است؟

اگر به خانه علاقه مند هستید، با یک نقشه بردار اجاره دار تماس بگیرید. آنها قادر خواهند بود گزارشی از ساختمان را انجام دهند که باید موارد مورد توجه را برجسته کند و در مورد تعمیرات اساسی مورد نیاز و هزینه های آنها ایده ای به شما ارائه دهد.

گزارش ساختمان باید روش های ساخت و ساز را در خانه نشان دهد (بعضی اوقات اگر خانه در طول سال تمدید شده باشد متفاوت است.) سپس می توان از این اطلاعات در هنگام بازسازی خانه استفاده کرد تا مواد و تکنیک های جدید به طرز مناسبی استفاده شود.

قبل از فصل سرما به فکر بازسازی خانه باشید!

برای مشاوره ی رایگان با گروه تخصصی دکوراسیون و معماری دکوطرح می توانید با شماره های 09122460089 | 09199191741 به طور مستقیم تماس بگیرید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
خانه همکف از آپارتمان خیلی خیلی هم بهتر وهم راحتر
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۴۶ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
دلتون خوشه. مردم پول تهیه واجبات زندگی شون را ندارند.
آخرین اخبار