حل مشکلات و موانع ۲۰ طرح سرمایه گذاری در بخش گردشگری مشگین شهر

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل از حل مشکلات ۲۰ طرح سرمایه گذاری در بخش گردشگری شهرستان مشگین شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق، معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در جلسه با سرمایه‌گذاران طرح‌های گردشگری مشگین‌شهر گفت: حل مشکلات و موانع اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری از مهمترین برنامه‌ها بوده که در این زمینه با نشست با مسئولان مرتبط و سرمایه‌گذاران به دنبال ارائه راهکارهای کاربردی هستیم.

او افزود: در همین راستا در شهرستان مشگین‌شهر برای رفع موانع سرمایه‌گذاری با فرماندار شهرستان جلسه‌ای برگزار و مقرر شد تا برخی مشکلات مرتبط به دستگاه‌های اجرایی دیگر از سوی فرماندار پیگیری شود.

سریع الاصلاق با اشاره به برگزاری جلسه فنی با سرمایه‌گذاران در محل اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گفت: این جلسه با حضور مشاوران و طراحان طرح‌های مورد بررسی برای رفع مشکلات نقشه‌های طرح‌ها برگزار و ارزیابی‌های لازم در این زمینه انجام شد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل  از بررسی مشکلات 20 طرح سرمایه‌گذاری در این شهرستان خبر داد و افزود: بازدید از سایت درخواست‌های جدید و بررسی موقعیت و تشریح برنامه فیزیکی مطابق با سایت و بررسی‌های میدانی و برگزاری نشست با سرمایه‌گذاران از دیگر برنامه‌ها در مشگین‌شهر بود که مسائل و مشکلات این طرح‌ها مطرح و برای حل آنها راهکارهای لازم ارائه شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.