چه کسی شهردار یزد می‌شود؟

سخنگوی موقت شورای اسلامی منتخب شهر یزد گفت: شهردار یزد پس از ارائه برنامه ۱۷ حائز شرایط با رای شورای شهر انتخاب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سیفی، سخنگوی موقت شورای اسلامی منتخب شهر یزد گفت: یکی از مهمترین و اساسی‌ترین وظایف شورای شهر، انتخاب یک شهردار انقلابی و پویا و پرتلاش برای شهر است.

او با اشاره به آغاز بکار روند انتخاب شهردار از سوی اعضای شورای منتخب شهر پس از اعلام نتایج افزود: از همه کسانی که خود را واجد شرایط شهرداری یزد می‌دانند، خواستیم که رزومه خود را ارسال کنند و از شهروندان هم خواستیم در صورتی که فرد شایسته‌ای را می‌شناسند، معرفی کنند.

سخنگوی موقت شورای شهر یزد از ارسال ۴۱ رزومه برای پست شهرداری خبر داد و تصریح کرد: بر اساس مقررات وزارت کشور پالایشی صورت گرفت که این تعداد به ۱۷ تن رسید و از آن‌ها خواسته شد تا برنامه‌های خود را به شورا ارائه دهند.

سیفی ادامه داد: ۱۲ نفر برنامه خود را به شورای دوره ششم ارائه کرده و از آن‌ها دعوت شد در صحن شورا برنامه‌های خود را تبیین کنند که این برنامه در حال انجام است و پس از ارائه برنامه همه عزیزان، شهردار با رای گیری انتخاب خواهد شد.

این مسئول درباره تکلیف اداره شهر یزد پس از آغاز فعالیت شورای ششم اظهار داشت: مراسم تحلیف اعضای دوره ششم شورای شهر همزمان با سراسر کشور در چهاردهم مردادماه آغاز شده و تا زمانی که شهردار انتخاب نشده است، شهر توسط سرپرست اداره می‌شود.

انتهای پیام/و

برچسب ها: شهردار ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.