دبیر کارگروه مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بستری شدگان جدید کرونایی در خراسان رضوی روز گذشته از مرز ۶۰۰ نفر گذشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر انجیدنی، دبیر کارگروه مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۶۱ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که ۳۹۲ نفر از این تعداد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

او افزود: با کمال تاسف شرایط سختی را پشت سر می‌گذرانیم و دیروز تعداد مبتلایان کرونا به بالاترین حد خود در موج پنجم رسید و این حالی است که بیشتر آن‌ها مربوط به شهر مشهد است.

دبیر کارگروه مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: از مردم تقاضا می‌کنیم در شرایط کنونی به طور مستقیم به بیمارستان مراجعه نکنند چرا که اکنون بیمارستان‌ها مملو از مبتلایان به کرونا است و این اقدام خدمات رسانی را با چالش مواجه می‌سازد.

انجیدنی بیان کرد: مردم عزیز برای انتقال بیماران کرونایی بد حال بایستی با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند و اگر بیمار بد حال نیست به مراکز سرپایی ۱۶ ساعته یا درمانگاه‌های عمومی و تخصصی سطح شهر مراجعه کرده و در صورت نیاز، آن‌ها بیمار را به بیمارستان‌ها ارجاع می‌دهند.

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۲۲:۵۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
دوستان ومدیران ارشددراستانداری خراسان رضوی هی امروزوفرداکنندجهت برگزاری جلسات آمارمرگ ومیرهم که تصاعدی میره بالا-یک وقت به این نتیجه نرسین که بخاطرهم وطنانتان استان را دوهفته ای تعطیل مطلق کنید.باشه درجلسات بعدی بررسی شود.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
چقدر ترسناک!!!