سازمان بسیج مستضعفین و ادارات کل منابع طبیعی استان‌های شمالی برای حفاظت از جنگل‌ها تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به امضای تفاهم نامه سازمان بسیج مستضعفین و ادارات کل منابع طبیعی استان‌های شمال کشور برای حفاظت و صیانت از جنگل‌ها، گفت: سپاه در راستای اجرای این تفاهم نامه علاوه بر جلوگیری از قاچاق چوب در حوادث پیش بینی نشده‌ای مانند آتش سوزی و سیل به منابع طبیعی کمک خواهد کرد.

او با بیان اینکه جنگل‌های شمال منابع ارزشمند خدادای است، افزود: این منابع به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته و همه برای حفظ این منابع طبیعی باید کوشا باشند.

عبدالرضا سنگاری مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه نوشهر با بیان اینکه ورود سپاه و بسیج به طرح صیانت و حفاظت از جنگل‌ها قوت قلبی برای منابع طبیعی خواهد شد، گفت: با ورود سپاه و بسیج دغدغه قاچاق چوب و مبارزه با قاچاقچیان کمتر می‌شود.

او افزود: حفاظت از عرصه‌ها و منابعی که قیمت آن هر روز در حال افزایش است بسیار مشکل است، اما با ورود سپاه دست متخلفین و متصرفین منابع طبیعی کوتاه خواهد شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه نوشهرادامه داد: منابع طبیعی با تمام قوا در خدمت بسیج و سپاه است تا خروجی خوبی در حفظ و حراست از منابع طبیعی به دست بیاید.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار