فرماندار مهاباد گفت: با توجه به نزدیک شدن ماه محرم فعالیت تالار‌های پذیرایی این شهرستان با یک سوم ظرفیت و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مجاز شد.

عارف خدرلو فرماندار مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ماه محرم در چند روز آینده فعالیت تالار‌های عروسی با یک سوم ظرفیت و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ساعت محدود بلامانع است.

خدرلو با بیان اینکه تالار‌های پذیرایی در هر حال ملزم به رعایت نکات بهداشتی هستند، افزود: ظرفیت یک سومی برای تالار‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جزو شرایط ضروری بازگشایی تالار‌ها هستند و انتظار داریم برای حفظ سلامت مردم همه موارد بهداشتی رعایت شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: این واحد‌ها با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از یک سوم ظرفیت، استفاده از لوازم یک بار مصرف مانند: قند، شکر، نمک، فلفل و استفاده از ماسک و دستکش برای همه کارکنان بازگشایی می‌شوند.

او با درخواست از مردم در خصوص رعایت فاصله اجتماعی (در آغوش نگرفتن و روبوسی نکردن) در هنگام برگزاری مراسم اضافه کرد: فعالیت این واحد‌ها از سوی همه سازمان‌های ناظر از جمله بازرسان بهداشت، اتاق اصناف و نمایندگان اتحادیه رصد خواهد شد.

فرماندار مهاباد با تاکید بر اینکه مردم برای برگزاری مراسم خود به واحد‌های دارای مجوز کسب مراجعه کنند، ادامه داد: در صورتی که واحدی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تخلف داشته باشد، پلمب خواهد شد، اگرچه در یک سال گذشته واحد‌های صنفی مجاز، به دلیل سختی فراوانی که متحمل شدند سعی خواهند کرد دستورالعمل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.