مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از فعالیت ۳ هزار هیات مذهبی در استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  حجت الاسلام "محمدهادی نظیری" مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه مردم امسال علاوه بر این که شور و عزای حسینی را به جا می‌آورند با رعایت دستور کار‌های بهداشتی حافظ جان یک دیگر هم هستند. 

او افزود: رویکرد اصلی سازمان تبلیغات اسلامی در ایام محرم تعظیم شعائر اسلامی است، اظهار داشت: به این منظور با فضاسازی حداکثری محیطی و برپایی پویش «هر خانه یک پرچم» و نیز با استفاده از رسوم و آیین‌های دیرین مردم، برای برگزاری هرچه با شکوهتر ایام محرم همه خانه‌های استان مرکز نشر فرهنگ عاشورا خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه پویش مردمی «هر خانه یک پرچم» توسط گروه‌های جهادی و فعالان حوزه‌های مذهبی، فرهنگی و کانون‌های فرهنگی مساجد انجام می‌شود، افزود: ایستگاه‌های صلواتی فرهنگی وظیفه هدایت نذورات مردم و توزیع اقلام فرهنگی و بهداشتی را برعهده دارند.

نظیری با بیان اینکه نگاه ما به محرم فقط برگزاری مجلس روضه نیست، یادآور شد: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند بزرگداشت محرم و صفر را بزرگداشت اسلام می‌دانیم، چرا که پیام قیام خونین امام حسین (ع) برپا داشتن حق و حرکت در صراط مستقیم و مبارزه با جریان کفر است.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.