رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد گفت: این شهرستان با اجرای ۹۹ درصد حدنگاری اراضی ملی پیشتاز این طرح در آذربایجان‌غربی است.

مجید پاتو رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد با بیان اینکه ۹۹ درصد از اراضی ملی در این شهرستان تاکنون با تهیه نقشه "کاداستر" حدنگاری شده است، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: شهرستان مهاباد با ۹۹ درصد سطح از اجرای طرح حدنگاری در اراضی ملی پیشتاز اجرای این طرح در آذربایجان غربی است.

پاتو افزود: این طرح تاکنون از مجموع ۱۹۷ هزار هکتار از اراضی ملی این شهرستان در سطح ۱۹۶ هزار هکتار اجرا و ضمن تثبیت مالکیت نقشه کاداستر برای آن تهیه شده است.

این مقام مسئول اذعان کرد: این شهرستان همچنین با هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال درآمدزایی در سال گذشته به عنوان یکی از شهرستان‌های برتر منابع طبیعی استان به شمار می‌رود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد با بیان اینکه طرح کاداستر یکی از موارد طرح "۹ در ۹۹" است که در این شهرستان با موفقیت اجرا شده است، خاطرنشان کرد: با اتمام این طرح مهم، کل اطلاعات مکانی و توصیفی زمین‌های کشاورزی در دسترس مسئولان و برنامه‌ریزان بخش منابع طبیعی و بهره برداران قرار خواهد گرفت.

پاتو از مردم طبیعت‌دوست، همیاران طبیعت، دهیاران، شورا‌های اسلامی شهر و روستا خواست تا برای مشارکت در حفاظت از منابع طبیعی، گزارش‌های خود را مبنی بر تخریب، تصرف و قطع غیرمجاز درختان، به شماره تلفن ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.