خدرلو گفت: ویروس کرونا بر کیفیت تحصیلی دانش آموزان تأثیر منفی گذاشته است و باید با برنامه ریزی دقیق در سال تحصیلی جدید مدارس بازگشایی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار مهاباد اظهار کرد: علی رغم تمام تلاش مجموعه آموزش و آموزش در زمان تحصیل در دوران کرونا و سختی مضاعف برای معلمان، امکان جایگزینی مناسب برای آموزش‌های حضوری وجود ندارد و باید در ایام واکسیناسیون عمومی این خلل جبران شود.

خدرلو افزود: توجه به آموزش و پرورش و اهیمت به جایگاه معلمان که حاصل یک عمر رنج والدین را در اختیار داشته ضروری است.

فرماندار مهاباد با اشاره به کسب چندین رتبه ۲ رقمی توسط دانش آموزان در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰، اضافه کرد: عملکرد دبیران و مجموعه آموزش و پرورش این شهرستان برای کسب این مهم به ویژه در دوران کرونا جای قدردانی دارد.

کریم سلیمانی مدیر آموزش و پرورش مهاباد هم گفت: کسب تعداد قابل توجه رتبه‌های ۲ و سه رقمی توسط دانش آموزان این شهرستان در کنکور سراسری بی سابقه بوده که طی مراسمی از تمام آن‌ها قدردانی خواهد شد.

چالش دانش آموزان در شرایط کرونایی تا اعلام نرخ شهریه مدارس در سال تحصیلی پیش رو و کسب رتبه‌های برتر استانی در ساماندهی فضای آموزشی موضوع سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مهاباد بود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.