منابع خبری از وقوع تیراندازی در اطراف وزارت دفاع آمریکا خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرنگار سی‌بی‌اس آمریکا در خبری فوری از تیراندازی در محوطه بیرونی وزارت دفاع در این کشور خبر داد.

گفته می‌شود این تیراندازی در ایستگاه اتوبوس مجاور پنتاگون اتفاق افتاده است و به موجب آن پلیس از افرادی که در نزدیکی محل تیراندازی زندگی می‌کنند خواست تا از خانه‌‍‌هایشان خارج نشوند.

وزارت دفاع آمریکا نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در حال حاضر پنتاگون به دلیل حادثه‌ای در مرکز ترانزیت تعطیل است. ما از عموم مردم می‌خواهیم به نزدیکی وزارت دفاع نیایند و از این محل دور شوند. اطلاعات بیشتر در ادامه اعلام خواهد شد.»

خبرگزاری اسپوتنیک نیز نوشت: «خبرنگار خبرگزاری آسوشیتدپرس از شنیده شدن صدای چندین تیراندازی در نزدیکی پنتاگون گزارش داد اما پنتاگون دلیل تعطیلی کنونی را عملیات پلیسی می‌داند.»

همچنین این خبرگزاری به نقل از دو منبعی که نخواستند نامشان فاش شود، اعلام کرد: «دستکم یک نفر در این حادثه آسیب دیده و وضعیت او اکنون مشخص نیست.

شبکه الجزیره نیز به نقل از رسانه های آمریکایی گزارش داد دست کم یک نفر در اثر حادثه تیراندازی در نزدیک مقر پنتاگون جان خود را از دست داده است.

گفته می‌شود در حال حاضر خطوط متروی اطراف پنتاگون به دلیل تحقیقات پلیسی مسیر خود را تغییر داده‌اند.

بنابراعلام خبرگزاری آسوشیتدپرس، اورژانس محلی نیز از مجروح شدن چندین نفر خبر داد و گفت: «تیراندازی همچنان در جریان است.»

خبرنگار اسپوتنیک حاضر در محل حادثه گزارش داد که سرویس‌های متروی نزدیک محل حادثه در حال حاضر متوقف شده‌اند. به گفته این خبرنگار :« در زمان تیراندازی یکی از قطارهای مترو متوقف شد و مسافران خارج از ایستگاه پیاده شدند.»

یکی از مقام‌های آژانس حفاظت از نیروهای پنتاگون نیز گفت: «فرد مسلح نتوانست وارد پنتاگون شود و یک افسر پلیس وزارت دفاع آمریکا او را به ضرب گلوله متوقف کرد.»

این مقام همچنین گفت که تعطیلی پنتاگون رفع شده است، اما درب‌های مترو همچنان بسته است.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار