مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت:از ابتدای سال جاری ۳ هزار و ۱۵۹ مورد علمک گاز در کردستان نصب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، احمد فعله‌گری مدیر عامل شرکت گاز کردستان اظهار داشت:از ابتدای سال جاری  ۳ هزار و ۱۵۹ مورد علمک نصب شده که نشان دهنده تحقق ۳۱ درصدی از اهداف سال جاری شرکت گاز می باشد .

فعله گری تعداد روستا‌های قابلیت گازرسانی استان را ۱۵۷۱ مورد اعلام کرد و گفت: طرح ضربتی گازرسانی در استان کردستان و تبدیل آن به یک کارگاه بزرگ گازرسانی سبب گردیده عملیات لوله‌گذاری و نصب علمک با شتابی بیش از پیش انجام شود و مردم روستا‌های دورافتاده استان به وصل گاز منازل شان امیدوار شوند و سطح رفاه و امید به زندگی با ارتقای قابل توجهی روبه‌رو می باشد.

اوتاکید کرد :در حال حاضر ۱۰۰ درصد از شهر‌ها و ۹۶ درصد از روستا‌های کردستان از نعمت گاز برخوردارند.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: استفاده از گاز طبیعی به عنوان پاک ترین، فراوان‌ترین و ارزان قیمت‌ترین منبع برای تولید انرژی و جایگزین ساختن آن با سایر سوخت‌های فسیلی یکی از گام‌های بزرگ در جهت نیل به توسعه پایدار  به گونه‌ای است که به ایجاد عدالت اجتماعی و توزیع یکسان شرایط رفاهی برای آحاد مردم کشور نقش به سزایی را به همراه داشته است.

فعله گری  با بیان اینکه بیش از ۵۶۷ هزار مشترک گاز در استان کردستان وجود دارد، افزود: تمامی این مشترکان از خدمات به موقع و ایمن این شرکت برخوردار هستند.

او  ادامه داد: طبق پیش بینی‌های صورت گرفته تا اوایل سال ۱۴۰۱ تمام روستا‌های که از قابلیت گازرسانی برخوردار و دارای جمعیت بالاتر از ۲۰ خانوار هستند به شیکه سراسری گاز طبیعی متصل می‌گردند.

طبق اهداف استراتژیک در سال جاری ,شرکت گاز استان کردستان برنامه ریزی نموده بیش از ۱۰ هزار و ۱۰۰ علمک نصب نماید.

انتهای پیام/م

برچسب ها: علمک گاز ، گاز طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.