فرماندار امیدیه گفت: طرح آبخیزداری «ذخیره سازی نزولات آسمانی» در ۳ هزار هکتار از زمین‌های منابع طبیعی و ملی در شهرستان امیدیه کلنگ خورد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مراسم کلنگ زنی طرح «ذخیره سازی نزولات آسمانی» در منابع آبخیزداری شهرستان امیدیه، با حضور سید مهران رفیعی فرماندار، سردار باقری جانشین فرماندهی سپاه حضرت، ولی عصر (عج) استان، سید محمد تقی سجادی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و جمعی از مسئولان شهرستان امیدیه برگزار شد.

سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه گفت: این طرح باهمکاری سازمان بسیج سازندگی حضرت، ولی عصر (عج) استان خوزستان، مجری طرح ذخیره سازی نزولات آسمانی در شهرستان امیدیه است.

او در پایان اظهار کرد: موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع مشاور طرح و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کارفرمای طرح خواهد بود.

کمبود اعتبارات دلیل پیشرفت نکردن پروژه‌ها است!

حبیب آقاجری نماینده مردم شهرستان و سید مهران رفیعی فرماندار با مهندس کرمی نژاد مدیر عامل آبفا استان خوزستان دیدار و گفتگو کردند که در این نشست با طرح مشکل مسکن مهر ۵۵ هکتاری و ۶۰ هکتاری و سر و سامان دادن به فاضلاب این مناطق، مدیر عامل آبفا خوزستان در خصوص پیشرفت نکردن پروژه‌های استان را کمبود اعتبارات و مشکلات مالی دانست.

کرمی نژاد از پیگیری‌های آقاجری نماینده مردم شهر امیدیه ماهشهر هندیجان و فرماندار تشکر کرد و قول مساعد داد که مشکل فاضلاب ۶۰ هکتاری را مانند ۵۵ هکتاری علی رغم همه تنگنا‌های مالی سرو سامان یابد.

در پایان این نشست همچنین از همکاری و مساعدت مدیرکل راه و شهرسازی استان مهندس رضایی برای تامین اعتبارات مسکن مهر تقدیر شد.

صحبت‌های مدیر عامل آبفا در خصوص کمبود اعتبارات در حالی است که طی هفته‌های اخیر گزارشاتی از تخلف‌های میلیاردی در آب و فاضلاب خوزستان کشف شده است.

ذخیره سازی نزولات آسمانی در ۳ هزار هکتار از اراضی امیدیه کلنگ خورد

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.