رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : مجموع جان‌باختگان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به یک هزار و ۹۸۴ نفر رسیده است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته هفت نفر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا در استان فوت کردند، گفت : مجموع جان‌باختگان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به یک هزار و ۹۸۴ نفر رسیده است.

او گفت : هم‌اکنون ۷۴۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های این استان بستری هستند که این تعداد نسبت به دیروز ۵۲ نفر بیشتر است.

او افزود: در شبانه روز گذشته ۴۵۱ نفر شامل ۸۸ بیمار مثبت بستری و ۳۶۳ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به دیروز ۴۳ نفر بیشتر است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۴ نفر در مراکز درمانی این استان بخاطر ابتلای به کرونا بستری و ۱۴۹ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

هفت شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های کنگاور، صحنه، گیلانغرب و سنقر وکلیایی از روز شنبه (۹ مرداد) در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

محمدی افزود: براساس رنگ بندی جدید شهرستان‌های کرمانشاه، کنگاور، گیلانغرب، صحنه، سنقر و کلیایی، هرسین و پاوه در وضعیت قرمز گرفتند.

او افزود: براساس این گزارش، شهرستان‌های اسلام آبادغرب، سرپل‌ذهاب و جوانرود در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، روانسر و قصرشیرین در وضعیت زرد قرار دارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.