۳ نفر از مدال آوران ایران در بازی‌های المپیک توکیو پاداش یورویی پای سکوی خود را دریافت کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پاداش یورویی پای سکوی کمیته ملی المپیک به عنوان پاداش مدال آوران المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیمه شب گذشته و در دهکده بازی‌ها طی مراسمی با حضور صالحی امیری (رئیس کمیته ملی المپیک) به گرایی، داوودی و ساروی اهدا شد.

در این مراسم که با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی سرپرست کاروان المپیک، اعضای کادر سرپرستی، علیرضا دبیر و حمید سوریان رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی، سرمربیان و اعضای کادر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و وزنه برداری و همچنین قهرمانان مدال آور طلا، نقره و برنز کشورمان برگزار شد، پاداش یورویی پای سکو که از سوی هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک برای مدال آوران بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در نظر گرفته شده بود به گرایی، داوودی و ساروی اهدا شد.

طبق تصمیم هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به مدال آوران طلا، نقره و برنز کاروان اعزامی ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به ترتیب ۱۰۰۰۰، ۵۰۰۰ و ۳۵۰۰ یورو پاداش نقدی به عنوان پاداش پای سکو اهدا می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سردارایرانی
۲۱:۳۳ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
خیلی میدن؟؟؟!!!! چه خبره 10هزار یورو؟؟!!!! بخدا حیف این جوونا که اینطور بازحمت به مقام و رتبه و مدال میرسن،بعد با10هزار یورو مثلاً ازشون تقدیر کردند!!!! خیلی بی انصافی کردند این مسوولین بیسواد و پر مدعا.اگه فوتبال بود اونموقع بریز و بپاشها رو میبایست تماشا کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
اگر فوتبالیستهای ایرانی همچنین عرضه ای داشتند وبرای کشور افتخار می اوردند همین مقدار پاداش میگرفتند ؟؟یا به هر کدام از اونها هواپیمای شخصی بهمراه اختلاسهای مختلف برای مدریران بی کفایت پرداخت میشد . کشور ما پتانسیل آن کشتی وورزشهای رزمی ووجند ورزش دیگر میباشد که غیر فوتبال است حالا یک مسئول دلسوز بیاد واعلام نماید که چقدر از بودجه ورزشی هم فوتبال بی ارزش میشود .طرف با سن بسیار کم را میبینیم در دسته های پایین فوتبال توپ میزند دارای زدگی لاکچری است از قبیل ماشین لاکچری - ویلای لاکچری و................ومیتوانیم بگوییم بسیار برای مملکتم متاسفم از همه مهمتر باید بودجه ورزشی را بسمت ورزش همگانی سوق داد تا همه ازآن برای سلامتی بهره مند شوند نه برای یک عده خاص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
تو فوتبال چون مسئولسن کله پاچه بر میدارن ، گوسفند نذری زیاد قربونی میشه
آخرین اخبار