اخبار نتایج و حاشیه‌های روز چهاردهم المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در بسته زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چهاردهمین روز از مسابقات المپیک توکیو، صبح امروز با برگزاری مسابقات تعدادی از نمایندگان کشورمان در ۲ رشته آغاز شد.

نماینده‌های کاروان کشورمان امروز در رشته‌های کشتی آزاد و کاراته به مصاف رقیبان خود رفتند. امیر حسین زارع، مصطفی حسین خانی در مرحله مقدماتی کشتی آزاد رقابت‌های خود را برگزار کردند و حسن یزدانی و رضا اطری نیز شانس خود را برای کسب مدال طلا و برنز المپیک امتحان خواهند کرد. علاوه بر این ورزشکاران سارا بهمنیار اولین نماینده کاراته ایران در المپیک نیز از ظهر امروز کار خود را آغاز خواهد کرد.

این خبر بروزرسانی می‌شود.

شکست تلخ ، یزدانی به مدال نقره المپیک رسید

حسن یزدانی کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان با شکست از دیوید تیلور آمریکایی از کسب مدال طلای المپیک باز ماند در توکیو به مدال نقره بسنده کرد.

یزدانی در فینال در حالی که تا ۱۶ ثانیه آخر برتر میدان بود در انتها با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و نتوانست مدال المپیک را کسب کند.

۲ سال پیش
اطری از کسب مدال برنز المپیک بازماند

رضا اطری آزادکار کشورمان در وزن ۵۷ کیلوگرم و در دیدار رده بندی مقابل گیلمان از آمریکا با نتیجه شکست ۹ بر یک خورد و نتوانست مدال برنز المپیک توکیو را از آن خود کند.

۲ سال پیش
بهمنیار با شکست از حریف بلغاری خود از المپیک توکیو حذف شد

سارا بهمنیار کاراته کای وزن ۵۵- کیلوگرم کشورمان در سومین مسابقه خود مقال قهرمان بلغاری شکست خورد و با ۲ شکست و یک پیروزی به کار خود در المپیک توکیو پایان داد.

۲ سال پیش
بهمنیار با شکست از حریف بلغاری خود از المپیک توکیو حذف شد

سارا بهمنیار کاراته کای وزن ۵۵- کیلوگرم کشورمان در سومین مسابقه خود مقال قهرمان بلغاری شکست خورد و با ۲ شکست و یک پیروزی به کار خود در المپیک توکیو پایان داد.

۲ سال پیش
شکست بهمنیار در دومین گام

سارا بهمنیار بعد از پیروزی در دیدار اول، در دومین مسابقه خود با نتیجه ۵ بر یک مقابل حریف اهل چین تایپه خود شکست خورد.

۲ سال پیش
برد لحظه آخری بهمنیار با شکست حریف ترکیه‌ای

سارا بهمنیار، بانوی کارته‌کار وزن منفی ۵۷ کیلوگرم کشورمان در اولین مبارزه خود در گروه A مقابل سراب اوزچلیک از ترکیه با نتیجه به ۵ بر ۴ به پیروزی رسید.

۲ سال پیش
زارع مقتدرانه به نیمه نهایی صعود کرد

امیرحسین زارع در دومین کشتی خود در وزن ۱۲۵ کیلوگرم المپیک با شکست ۱۳ بر ۲ حریف اهل کوزوو خود به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت ها صعود کرد.

۲ سال پیش
حسین خانی از صعود به مرحله یک چهارم باز ماند

مصطفی حسین خانی کشتی گیر وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان در نخستین مسابقه خود مقابل حریف مشهور آمریکایی خود قرار گرفت و نتوانست مقابل این آمریکایی به پیروزی برسد و با نتیجه ۴ بر سفر شکست خورد و از صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های المپیک توکیو باز ماند.

حسین خانی با توجه به شکست کایل داک حریف آمریکایی خود در مرحله یک چهارم نهایی و صعود نکردن این کشتی گیر به فینال از دور رقابت ها کنار رفت و حذف شد.

۲ سال پیش
پیروزی زارع در نخستین گام

امیر حسین زارع کشتی گیر وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در نخستین مسابقه خود مقابل حریف اوکراینی با نتیجه ۷ بر صفر پیروز شد با اقتدار به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

۲ سال پیش

حواشی روز چهاردهم:

کوین دورانت بازیکن تیم ملی بسکتبال آمریکا در سومین مسابقه متوالی توانست ۲۳+ امتیاز کسب کند و به اولین بازیکن تاریخ المپیک تبدیل شد که از مرز ۴۰۰ امتیاز عبور کرد.

نوین هریسون دختر ۱۹ ساله آمریکایی توانست قهرمان کانوی ۲۰۰ متر سرعتی شود. هریسون در ۱۷ سالگی قهرمان جهان شده بود. او اولین زن آمریکایی است که در این بخش قهرمان می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
حسن یزدانی هم از کسب مدال طلا باز ماند.
آخرین اخبار