قاسم پور گفت: اعضای جدید شورای شهر در انتخاب شهردار دقت و سرعت به خرج دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، غفور قاسم پور، فرماندار کرج گفت: در نظام ما مسئولیت داشتن توفیقی الهی است که باید از فرصت به دست آمده برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

قاسم پور با تاکید بر این که میزها به هیچ کس وفا نکرده و باید در هر مسند، خود را مسئول و پاسخگو به خون شهدا بدانیم، افزود: توصیه بنده به عنوان یکی از اعضای سابق شورای شهر کرج این است که به‌خاطر منافع مردم و شهر از اختلاف و تفرقه بپرهیزید، سابقه نشان داده پیشرفت شهر در فضایی تعاملی به دست آمده و اختلاف آفت فعالیت در شوراها بوده است.

فرماندار کرج با بیان این که پرونده‌های بسیاری در شورا وجود دارد که روی زمین مانده است، گفت: نبود خطوط ریلی مناسب و شبکه بزرگراهی، ساخت و ساز غیرمجاز، نبود فضای سبز مناسب، نبود زمینه جذب سرمایه گذاری، لزوم احیای بافت های فرسوده، ساماندهی نیروی انسانی شهرداری از جمله مشکلاتی است که باید در این دوره مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.

او در بخش دیگری با تاکید بر این که انتخابات این دوره در کرج تمام الکترونیک انجام شد، افزود: حمایت های استاندار برای قرارگیری کرج در لیست ۲۰ شهری که به صورت کاملا الکترونیکی انتخابات را برگزار کردند، ستودنی است.

فرماندار کرج  گفت: کرج در میان این ۲۰ شهر نخستین شهری بود که هیچ گونه شبهه ای در آرا نداشت.

قاسم پور در ادامه به مسئله مهم انتخاب شهردار اشاره کرد و با تاکید بر این که در انتخاب شهردار تجربه تلخ دوره پنجم پیش روی ما است افزود: حدود یک سال و نیم فرصت سوزی شد. درخواست ما این است که برای انتخاب یار سیزدهم هم دقت کنید و هم سرعت به خرج دهید.

او همچنین خطاب به اعضای جدید شورا گفت: تیم زبده ای را در کرج تعیین کنید تا لوایح کاملا قانونی ارسال شود تا در بخش تطبیق به مشکلات متعدد برنخوریم.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.