۴ دانش‌آموز استان چهارمحال و بختیاری به مرحله سوم المپیاد‌های علمی کشوری راه یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فاطمه رئیسی رئیس اداره استعداد‌های درخشان و دانش‌پژوهان جوان آموزش‌و‌پرورش چهارمحال و بختیاری از راهیابی چهار دانش‌آموز این استان در دو رشته علوم‌زمین و فیزیک به مرحله سوم المپیاد‌های علمی کشوری خبر داد.

او گفت: المپیاد‌های علمی دنش‌آموزی کشور در ۱۲ عنوان فیزیک، سلول‌های بنیادی، شیمی، جغرافیا، علوم زمین، کامپیوتر، اقتصاد و مدیریت، ریاضی، زیست شناسی، نجوم و اختر فیزیک، ادبی و تفکر و کارآفرینی در دو مرحله به ترتیب از ۱۵ تا۲۰ اسفندماه و ۲۴ اردیبهشت تا ۲۵ خرداد در استان برگزار شد که در مرحله اول یک هزار و ۴۵۱ نفر به رقابت پرداختند و ۱۷۳ نفر از دانش آموزان به مرحله دوم راه یافتند.


بیشتر بخوانید


رئیسی ادامه داد: رقابت‌های مرحله دوم از ۲۴ اردیبهشت تا ۲۵ خرداد سال جاری پیگیری شد و در نهایت ۴ نفر از دانش‌آموزان استان به مرحله سوم راه یافتند.

او گفت: دانش آموزان محمدامین منزوی چالشتری از آموزشگاه مصلی نژاد ناحیه یک شهرکرد، راضیه کاظمی و فاطمه رئیسی اردلی از آموزشگاه فروغ دانش اردل در المپیاد علوم زمین و صدرالدین فیاضی از آموزشگاه استعداد‌های درخشان شهید بهشتی بروجن در المپیاد فیزیک به مرحله سوم المپیاد‌های علمی کشور راه یافتند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار