وزارت خارجه سوریه اقدام اتحادیه اروپا و انگلیس به تحریک درباره اوضاع استان درعا را تلاش برای رفع فشار از تروریست‌ها عنوان کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سانا، یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه امروز پنجشنبه کمپین‌های تحریک و نفاق اتحادیه اروپا و انگلیس در مورد اوضاع استان درعا را تلاش ناموفق و آشکار آن‌ها برای رفع فشار از تروریست‌ها در این استان معرفی کرد.

این منبع گفت: جمهوری عربی سوریه کمپین‌های تحریک و نفاق اتحادیه اروپا و انگلیس در مورد اوضاع استان درعا را که در چارچوب سیاست‌های خصمانه آن‌ها علیه سوریه و حمایت از تروریست‌ها است، محکوم می‌کند.

این مقام مسئول در وزارت خارجه سوریه افزود: تأکید می‌کنیم که این اظهارات که شکست خورده است، تلاشی آشکار برای رفع فشار از تروریست‌ها در این استان است، در حالی که ما تلاش کرده‌ایم تا مشکلات این استان از طریق گفت‌وگو و کاهش درگیری‌ها انجام شود تا شهروندان آسیب نبینند، اما تروریست‌ها همچنان هرگونه توافق را از بین می‌برند و به دستور حامیان خود، اوضاع را بحرانی می‌کنند.

وی ادامه داد: جمهوری عربی سوریه تأکید می‌کند که این‌گونه کمپین‌ها و افترا‌های کذب، سوریه را در مقابله و مبارزه با تروریسم تا آزادی کامل سرزمین‌های خود از سیطره تروریست‌ها سست نخواهد کرد و ارتش سوریه تا بازگرداندن امنیت به تمام مناطق کشور به مبارزه خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار