پدر و مادر‌ها بیشتر در چه سنی بچه‌دار شده‌اند؟

طبق آخرین گزارش مرکز آمار ایران، بیشترین ولادت‌های جاری ثبت شده در پاییز ۹۹ مربوط به مادران و پدران گروه سنی ۳۰ تا ۳۴ سال بوده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مطابق با آمار منتشره از سوی مرکز آمار ایران، اگرچه در سه ماهه نخست سال ۹۹ بیشترین ولادت جاری ثبت شده برای مادران معطوف به گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ ساله بوده، اما همین آمار در تابستان و پاییز ۹۹ برای مادران ۳۰ تا ۳۴ سال ثبت شده است.

این در حالی است که بیشترین ولادت‌های جاری ثبت شده برای مادران در ۹ ماهه نخست سال ۹۸ به زنان ۲۵ تا ۲۹ سال باز می‌گردد. بیشترین ولادت جاری ثبت شده برای پدران در ۹ ماهه نخست سال ۹۹ نیز همانند سال ۹۸ به گروه سنی ۳۰ تا ۳۴ سال معطوف می‌شود.

میانگین سنی مادران در ولادت‌های ثبت شده و در ۹ ماهه نخست سال ۹۹ نیز در نقاط شهری و روستایی ۲۹ سال است. اگرچه این آمار برای پدران در بهار ۹۹ به ۳۳ سال معطوف می‌شود، اما در تابستان و پاییز ۹۹ به ۳۴ سال رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
پول نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
من الان 45 سالمه ودوست دارم بچه بیارم اما میگن تواین سن بچه ممکنه عقب افتاده شه کلی میگن ها نه اینکه فقط بچه من عقب افتاده میشه میگن سن بالا حامله شین بچه عقب افتاده میشه ولی من این حرف قبول ندارن هستن مادرانی که سن پایین حامله شدن اما بچشون عقب افتاده شده
آخرین اخبار