اهتمام دولت به تکیه بر توان داخلی،مردمی بودن و مبارزه با فساد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه تکیه بر توان داخلی،مردمی بودن و مبارزه با فساد را مهمترین مطالبه رهبر معظم انقلاب و مردم از رئیس جمهور ودولت جدید دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه اشاره ای به مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری داشت و گفت: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که قدرت در نهایت احترام و اخلاق منتقل می شود موضوعی که در کشورهای مدعی دموکراسی دیده نمی شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر استفاده از ظرفیت های داخلی برای توسعه همه جانبه تاکید می کنند که باید ریاست جمهوری و دولت محترم بدان توجه جدی داشته باشند.

امام جمعه ارومیه  تصریح کرد: مردمی بودن و مبارزه با فساد در جامعه از جمله دیگر خصایص مهم دولت باید باشد که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: متاسفانه دشمنان هجمه تبلیغاتی گسترده ای را علیه جمهوری اسلامی ایران برای نا امید کردن مردم شروع کرده اند که باید اصحاب رسانه در این مورد به صورت کارشناسی وارد شده و امید را به جامعه تزریق کنند.

وی اشاره ای هم به ضرورت برنامه ریزی های توسعه شهری توسط اعضای جدید شورای اسلامی شهر داشت و بر رسیدگی به مسائل و مشکلات شهری تاکید کرد.

محکومیت جنایات آمریکا در بمباران اتمی هیروشیمای ژاپن،لزوم  الگو گیری خبرنگاران از شهدا ، اهمیت تربیت فرزندان در دین مبین اسلام با شاخصه های آداب دینی،تبیین  واقعه مباهله و نشان داده شدن شان و منزلت اهل بیت عصمت و طهارت ع در این واقعه عظیم  ولزوم  برگزاری باشکوه و پرشور مراسم ایام محرم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سراسر استان از دیگر محورهای سخنان حجت الاسلام والمسلمین قریشی در خطبه های امروز نماز جمعه ارومیه بود.

حجت الاسلام دلریش دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی نیز به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر برلزوم احیای این فریضه مهم در جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.