یک رسانه بلغاری آینده مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه زنیت سن پترزبورگ روسیه را روشن و درخشان توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت dsport بلغارستان با انتشار گزارشی درباره بازیکنانی که لقب "مسی" را یدک می‌کشند با اشاره به این که سردار آزمون "مسی ایران" نامیده می‌شود،آینده ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه زنیت سن پترزبورگ روسیه را درخشان توصیف کرد.

در ابتدای این گزارش آمده است، بیش از یک دهه است که لیونل مسی،اگر نگوییم بهترین بازیکن جهان محسوب می شود،یکی از بهترین بازیکنان جهان است. این بازیکن آرژانتینی بیشتر به لطف استعداد انفرادی خود جام‌های زیادی را با بارسلونا کسب کرده است.

در طول این سال‌ها، بسیاری از بازیکنان با او مقایسه شده اند، اما هیچ یک تا کنون به بزرگی و شکوه او نرسیده اند. برخی به دلیل شیوه بازی آن‌ها جانشین مسی نامیده شدند و برخی دیگر به دلیل اینکه از سنین بسیار پایین توجهات را به خود  جلب کردند. امروزه اکثر آن‌ها برای عموم مردم نام‌های ناشناخته‌ای هستند، اما در میان آنها کسانی نیز هستند که فوتبال شایسته‌ای را ارائه می‌کنند.

در ادامه این گزارشی به بررسی وضعیت چند نفر از این بازیکنان پرداخته شده است.

این سایت درباره سردار آزمون نوشته است، او را "مسی ایرانی" می‌نامند، اگرچه قد حدود ۱۹۰ سانتی متری او این مقایسه را کمی مضحک می‌کند. او در نوجوانی برای بازی به روسیه نقل مکان کرد، جایی که مدام در آنجا پیشرفت کرد. سردار برای زنیت سن پترزبورگ در ۶۶ بازی، ۴۷ گل به ثمر رسانده است و صحبت‌هایی از طرف بایرلورکوزن برای جذب او انجام شد.

این مهاجم ۲۶ ساله همچنین در ۵۵ بازی برای تیم ملی فوتبال ایران ۳۷ گل به ثمر رسانده است. آینده برای سردار آزمون روشن و درخشان به نظر می‌رسد.

در این گزارش علاوه بر سردار از بازیکنانی مانند محمد صلاح ستاره مصری لیورپول، بویان کرکیچ بازیکن سابق بارسلونا، طارق همام عراقی، تاکه فوسا کوبو از ژاپن و کریستین اتسو "مسی آفریقا" نام برده شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار