دفتر سیاسی انصارالله یمن در بیانیه‌ای پاسخ مشروع مقاومت لبنان به تجاوزگری رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، دفتر سیاسی انصارالله در پی پاسخ حزب‌الله لبنان به حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به روستا‌های جنوب این کشور گفت: ما به مقاومت اسلامی لبنان به دلیل پاسخ شجاعانه و مشروع خود به حملات اخیر دشمن صهیونیستی تبریک می‌گوییم.

این دفتر در ادامه افزود: ما به مردم و ارتش لبنان و مقاومت پیروزی تاریخی در ماه جولای را نیز که باعث شکست سنگین دشمن صهیونیستی شد، تبریک می‌گوییم.

انصارالله اضافه کرد: حملات اخیر صهیونیست‌ها ثابت می‌کند که شکست سال ۲۰۰۶ میلادی هنوز بازدارنده‌ای است که دشمن صهیونیستی از ترس شکست در آن لبنان را تحت فشار قرار ندهد.

جنبش انصار الله در آخر گفت: درود فراوان از انقلاب یمن که با متجاوزان آمریکایی روبروست به مقاومت اسلامی لبنان که رژیم صهیونیستی را تحقیر کرد.

پیش از این نیز محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به این مسئله در توئیتی نوشت: پاسخ حزب الله به تجاوزگری اشغالگران را به این حزب و مسئولان آن تبریک می‌گوییم. عملیات پاسخ حزب الله نتیجه آمادگی مستمر آن است.

ظهر امروز مقاومت اسلامی در لبنان (حزب الله) در بیانیه‌ای اعلام کرد ساعت ۱۱:۱۵ پیش از ظهر امروز جمعه به وقت محلی و در پاسخ به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به اراضی باز در مناطق «الجرمق و الشواکر» در پنجشنبه شب، گروه‌های «شهید علی کامل محسن» و «شهید محمد قاسم طحان» در مقاومت اسلامی اراضی باز در نزدیکی مناطق رژیم اشغالگر صهیونیستی در مزارع شبعا را با ده‌ها موشک ۱۲۲ میلی متری هدف قرار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار