روز پانزدهم المپیک توکیو با اتمام رقابت‌های کشتی و کسب یک مدال برنز برای ایران همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پانزدهمین روز از مسابقات المپیک توکیو، صبح امروز با برگزاری مسابقات نمایندگان کشورمان در تنها یک رشته پیگیری شد و در پایان این روز خلوت، کاروان ایران توانست یک مدال برنز دیگر به مدال‌های خود در رقابت‌های المپیک توکیو اضافه کند.

کاروان کشورمان در روز آخر رقابت‌های کشتی آزاد ۲ نماینده در مرحله مقدماتی و یک کشتی گیر نیز در مسابقه کسب مدال برنز داشت که در انتها خیلی سریع ۲ نماینده کشتی آزاد یعنی محمدیان و قیاسی با شکست از حریفان خود از المپیک حذف شدند.

امیرحسین زارع نماینده سنگین وزن کشتی آزاد کشورمان در آخرین مسابقه خود در این رقابت‌ها توانست با پیروزی مقابل حریف چینی خود، مدال برنز را کسب کند.

کشتی آزاد

محمد حسین محمدیان

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان کشتی گیر جوان و پر امید کشورمان در دور نخست مقابل الیزبار اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان ناباورانه و در حالی که از این کشتی گیر در مقاطعی از مسابقه جلو بود با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب شد و با توجه به شکست حریف گرجستانی در دیدار دوم خود خیلی راحت و با تنها یک مسابقه از رقابت‌های المیک توکیو حذف شد.

محمدیان

مرتضی قیاسی

کشتی گیر وزن ۶۵ کیلو گرم کشورمان در دور نخست مقابل هایتهم داخلاوی از تونس با انجام یک کشتی برتر توانست با نتیجه ۵ بر یک مقابل حریف خود به برتری دست یابد و به جمع ۸ آزاد کار برتر وزن خود برسد.

قیاسی در دور دوم به مصاف باجرانگ دارنده مدال نقره جهان از هند رفت و در نمایشی ضعیف و دور از انتظار مقابل حریف خود در حالی که برنده مسابقه بود ضربه فنی شد و مسابقه را با شکست به اتمام رساند.

حریف هندی قیاسی در ادامه رقابت‌ها نتوانست به فینال برسد تا قیاسی حذف شود.

قیاسی

امیرحسین زارع

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم  امیرحسین زارع در دیدار رده بندی این وزن در رقابت‌های المپیک به مصاف ژی وی دنگ دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان رفت که با نتیجه ۵ بر صفر پیروز میدان شد و به مدال برنز رقابت‌های المپیک توکیو رسید تا دومین مدال کشتی آزاد در توکیو را به نام خود ثبت کرد.

زارع در دور اول مقابل الکساندر خوتسیانویسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین با نتیجه ۷ بر صفر به برتری رسید و در دور بعد مقابل اگزون شالا از کوزوو پیروز میدان شد و به نیمه نهایی رسید. زارع در این مرحله مقابل گنو پتریاشویلی دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان از گرجستان شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد و اینجا نیز توانست با شکست رقیب چینی خود برنز المپیک توکیو را کسب کند.

امیرحسین زارع

حمیده عباسعلی و سجاد گنج زاده در رشته کاراته فردا به مصاف حریفان خود می‌روند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار