معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد آنچه حزب الله انجام داد، پاسخ به تجاوزگری رژیم صهیونیستی بود و امکان سکوت در برابر آن وجود نداشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مصاحبه با شبکه المیادین گفت: آنچه حزب الله انجام داد پاسخ به تجاوزگری است که همه جهان شاهد آن بود و امکان سکوت در برابر آن وجود نداشت.

قاسم افزود: حزب الله به صورت علنی متعهد شده بود در صورت تجاوز به لبنان  پاسخی مناسب به آن خواهد داد.

معاون دبیرکل حزب‌الله اضافه کرد: اسرائیل باید بفهمد که لبنان میدانی برای تسویه حساب و آزمودن قدرت آن نیست بلکه لبنان میدانی دارای مصونیت بوده و حفاظت شده است.

او در آخر گفت: اسرائیل باید بفهمد که باید به قواعد بازدارندگی پایبند باشد، در غیر این صورت برای پاسخ دادن به آن آماده هستیم. ما این پاسخ را مناسب می‌دانستیم، اما درباره جزئیات، اسرائیل هر طور که می‌خواهد تحلیل کند.

در پی ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی و حمله جنگند‌ه‌های این رژیم به مناطق و روستا‌های جنوبی لبنان، حزب‌الله ظهر امروز ضمن صدور بیانیه‌ای اعلام کرد ساعت ۱۱:۱۵ پیش از ظهر امروز جمعه به وقت محلی و در پاسخ به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به اراضی باز در مناطق «الجرمق و الشواکر» در پنجشنبه شب، گروه‌های «شهید علی کامل محسن» و «شهید محمد قاسم طحان» در مقاومت اسلامی اراضی باز در نزدیکی مناطق رژیم اشغالگر صهیونیستی در مزارع شبعا را با ده‌ها موشک ۱۲۲ میلی متری هدف قرار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار