معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از برگزاری آزمون جامع گردشگری همزمان با سراسر کشور در دو شهر زاهدان و چابهار خبر داد.

مجتبی میرحسینی معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در حاشیه برگزاری آزمون جامع گردشگری گفت: ۵۱ نفر از فراگیران آزمون جامع گردشگری در دوره‌های مدیرفنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و دوره راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی حضور داشتند که امیدواریم با موفقیت شرکت‌کنندگان و دریافت گواهینامه فعالیت، شاهد افزایش اشتغال و رونق کسب و کارهای گردشگری باشیم.

وی ادامه داد: امسال باتوجه به شرایط همه‌گیری ویروس کرونا آموزش به فراگیران از طریق ابزارهای هوشمند مجازی و Lms انجام شد.

میرحسینی بیان کرد: این افراد که هدفشان اشتغال در صنعت گردشگری است در این آزمون شرکت کردند که با کسب نمره قبولی و انجام مصاحبه‌های تعیین شده می‌توانند در صنعت گردشگری مشغول به کار شوند.

وی گفت: امروزه گردشگری یکی از علمی‌ترین و تخصصی‌ترین فعالیت‌ها در سطح دنیا با ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی بالا به شمار می‌رود، در کشور ما هم گردشگری در سال‌های اخیر در سطح دوره‌های کوتاه‌مدّت و هم مقاطع تحصیلات تکمیلی تا مقطع دکتری آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار