پخش ۳۶۰ هزار غذای متبرک رضوی در دهه ولایت

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان گفت: آستان قدس رضوی با پخش ۳۶۰ هزار غذا و سبد کالا به ارزش ۳۰۰ هزار تومان دهه ولایت را به کام نیازمندان اصفهان شیرین کرد.

مصطفی حجه‌فروش دبیر کانون خدمت رضوی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: خادم‌یاران از کسبه، تجار، تولیدکنندگان، پزشکان، فرهنگیان، هنرمندان و ورزشکاران که همه به صورت افتخاری مشغول کار هستند و این مرکز هیچ کارمند رسمی ندارد.

او افزود: پزشکان خادم‌یار در راستای سلامت در کانون‌های محلی بیماران را در زمینه دیابت و فشارخون مداوا می‌کنند و در زمان کرونا خدمات ویژه‌ای را در اختیار آن‌ها قرار دادند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان بیان کرد: به‌طور کل تهیه نیاز‌های زندگی برای خانواده‌های نیازمند، تهیه جهیزیه، سبد کالا و ارائه غذای گرم از جمله فعالیت‌های نمایندگی آستان قدس رضوی در اصفهان است.

حجه فروش ادامه داد: در دهه کرامت میز خدمت آستان قدس رضوی در چهارباغ برپا شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت و با کمک خادم‌یاران توانسته‌ایم گلریزان چند زندانی را داشته باشیم و چند جوان را به خانه بخت روانه کنیم.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار