معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: واکسیناسیون فرهنگیان در حال انجام است و تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود معظی معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به واکسینه شدن بیش از ۱۵ هزار فرهنگی در استان گفت: کار واکسینه شدن فرهنگیان در استان به نحو مطلوبی در حال انجام است و پیش بینی شده تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

او افزود: بیشتر شهر‌های خوزستان در حال تزریق واکسن کرونا به فرهنگیان است، اما تعداد محدودی از شهر‌ها هنوز کار را آغاز نکردند.

معظی بیان داشت: همکاران بالای ۵۰ سال از چند روز گذشته کار واکسیناسیون خود را آغاز کردند و حالا باید همکاران ۵۰ سال به پایین واکسینه شوند.

معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در خصوص بازگشایی مدارس و حضور معلمان تصریح کرد: ما به تمام همکاران توصیه می‌کنیم که برای تزریق واکسن هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: سلامت فرهنگیان در وهله اول و در اولویت کار است، چراکه از دست دادن یک همکار ضایعه جبران ناپذیری خواهد بود.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.