جانشین فرمانده سپاه عاشوراگفت: آرمان‌های امام راحل با پشتیبانی شما مردم قدرشناس بیش از ۴۰ سال است همچنان در کشور پابرجاست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار عباسقلی زاده، جانشین فرمانده سپاه عاشوراامروز در مراسم معارفه فرمانده سپاه ناحیه ورزقان باتاکید براینکه صبر و شکیبایی در برابر مشکلات و پیروی از ولایت فقیه ملت ایران ضامن پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در کشور است  گفت: بیش از ۴۰ سال است با همت و پشتیبانی شما مردم آرمان‌های امام راحل در کشور پابرجاست و ملت بزرگوار کشور با این همه مشکلات اقتصادی همچنان در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده اند.

او در ادامه صحبت‌های خود سید الشهدا را الگوی آزادی خواهی در مقابل ظلم و ستم بیان کرد و گفت: امام حسین (ع) با نثار جان خود پیام ایستادگی و آزادی خواهی را برای ما مسلمانان ترسیم کرد و امروز ملت ایران با مشکلات مختلفی که دارند درمقابل یزدیان زمان ایستاده و صف آرایی کرده اند و الحمدالله ثمره آن امنیت مطلق در منطقه می‌باشد که این بزرگواری ملت سلحشور ایران اسلامی است و این نعمت و افتخار بزرگ مدیون خون شهدا در کشور است.

حجت الاسلام پورمحمد امام جمعه ورزقان هم در این مراسم با تاکید براینکه سپاه یک نهاد مقدس در چشم همه و برآمده از خون شهدا و یادگار شهید باکری‌هاست افزود:امروز برای سپاه نباید به عنوان یک نیروی نظامی در محدوده ایران نگاه کرد ،بلکه سپاه نهادی در پایداری انقلاب اسلامی است و هرجا انقلاب اسلامی در خطر باشد سپاه در آن جا حضور دارد.

اوبه سرافرازی و پیش تازی کشور در ۴ دهه انقلاب اسلامی در امنیت و دفاع از مرز و بوم تاکید کرد وگفت:این موفقیعت‌ها مرهون تلاش و از جلنگذصتگی نیرو‌های نظامی و انتظامی خصوصا سپاه ماسداران در کشور است که خداوند منان را شاکریم.

در این مراسم سرهنگ جمیل سیابی فرمانده جدید سپاه ناحیه ورزقان معرفی و از خدمات سرهنگ سیفی قدردانی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.