صفحه نخست روزنامه‌های بوشهر را در ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ اینجا بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، صفحه نخست روزنامه‌های بوشهر را در یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ اینجا بخوانید.

درصفحه نخست روزنامه بامداد جنوب این تیترها آمده است: تاریخ‌نگاری‌ها هویت ایرانی خلیج فارس را برجسته کرده است، اعتراضات کارگران در پتروشیمی کاویان ادامه دارد، شکست صهیونیست‌ها در اتهام‌زنی به ایران، سکان شهرداری‌های استان به سرپرست‌ها داده شد، حمله به نفتکش‌ها در خلیج فارس بر قیمت نفت تاثیری ندارد، اولین روز کاری رئیس جمهور در حوزه اقتصاد، «دکمه صدفی»؛ شورش مزاحمان منطق علیه عرفان و با این امکانات ورزشی کسب هفت مدال هم کار بزرگی بود.

در صفحه نخست روزنامه پیام عسلویه این تیترها دیده می‌شود: مرگبارترین روز کرونایی در بوشهر با ۲۰ فوتی، آقایان! بر همین پروتکل‌های نیم‌بندتان نظارت کنید، دولت سیزدهم باید مردمی و دارای گفتمان صادقانه صادقانه با مردم باشد، استان بوشهر رتبه دوم اشتغال کمیته امداد را کسب کرد، تولیدکنندگان بوشهر در پیچ و خم دستگاه‌های اجرایی گرفتار هستند، ترکیب اعضا هیات رئیسه شورا و سرپرست شهرداری بوشهر مشخص نشد، مرکز موقت بیماران کرونایی در حسینیه اعظم برازجان شروع به کار کرد و رابطه ناامنی رسانه و فساد در جامعه.

روزنامه‌های بوشهر در ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

روزنامه‌های بوشهر در ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.