مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از بازنگری در سهمیه پذیرش مدارس نمونه دولتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در جلسه ستاد امتحانات اداره‌کل آموزش و پرورش استان با تأکید بر بازنگری در سهمیه پذیرش مدارس نمونه دولتی، گفت: تعداد ثبت نام شدگان، حاضرین و پذیرش مدارس نمونه دولتی در هر رشته و شهرستان باید به طور دقیق مورد تحلیل قرار گرفته و سهمیه‌ها نیز بازنگری شود.

او افزود: آمار غایبین در این آزمون نیز باید احصا و دلایل غیبتشان بررسی شده و مورد کارشناسی قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: سیاست آموزش و پرورش بر اساس منویات مقام معظم رهبری، حرکت در مسیر اجرای طرح نصیب برابر آموزشی است چراکه اعتقاد بر این است که همه دانش‌آموزان باید از آموزش‌های یکسان و برابر بهره‌مند شده و تلاش ما هم بر این است تا دانش‌آموزان مناطق کمتر برخوردار و صعب العبور نیز در رابطه با حوزه‌های امتحانی دچار مشکل نشوند.

سعدی پور در خصوص نحوه برگزاری امتحانات، گفت: امتحانات نهایی برای پایه‌های نهم و دوازدهم به شکل حضوری و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و اجتماعی برگزار خواهد شد، اما در حال حاضر منتظر دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم تا تعیین تکلیف نهایی در خصوص حضوری یا غیر حضوری بودن امتحانات برای بقیه پایه‌ها انجام پذیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود: پیشنهاد ما برای برگزاری امتحانات شهریور از یکم تا ۲۶ شهریور است و برای این امر ۶۶ حوزه اجرا و ۴ حوزه تصحیح در سطح استان در نظر گرفته ایم.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.