کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی مازندران فردا توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی دهقان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی، ساعت ٩ صبح روز جمعه ۱۵ مرداد همزمان با سراسر کشور در مازندران نیز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی امسال ٢٧٠٠ دانش آموز در ۴۵ مدرسه نمونه دولتی استان پذیرفته می‌شوند، افزود: این آزمون در ٢٧ شهرستان و منطقه استان با شرکت ۹ هزار و ۲۶۵ دانش آموز پایه نهم برگزار می‌شود.

دهقان گفت: کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی از فردا سه شنبه ۱۲ مرداد در سایتی به نشانی ۲۱۷.۱۹۲.۱۷۲.۵۳ قابل کپی گرفتن است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران زمان اعلام نتایج آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی را تا پایان مرداد اعلام کرد و ادامه داد: قرار بود آزمون ورودی پایه نهم به دهم مدارس نمونه دولتی روز جمعه ۱۸ تیر ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در مازندران هم برگزار شود که با توجه به آغاز پیک پنجم بیماری کووید ۱۹ و افزایش خطر سرایت پذیری ویروس دلتا در تجمعات، این آزمون لغو شد.

او گفت: نتایج آزمون ورودی پایه‌های هفتم و دهم مدارس تیزهوشان نیز قرار است تا پایان این هفته یا اوایل هفته آینده اعلام شود.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.