رئیس دادگستری راور گفت: امسال طرح پیشگیری از سرقت پسته با تمام قدرت در منطقه پسته خیز راور اجرا می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،جلسه پیشگیری از وقوع جرم با موضوع پیشگیری از وقوع سرقت پسته در باغ های در محل سالن کنفرانس دادگستری با حضور فرحبخش رئیس دادگستری راور، مجتبی استوار زاده معاون دادستان، اژدری فرماندار، جانشین فرمانده سپاه، نماینده فرماندهی انتظامی و روسای ادارات برگزار شد.

در این جلسه ابوالفضل فرحبخش رئیس دادگستری راور بیان کرد: طرح پیشگیری از سرقت پسته پارسال با همکاری همه مسئولان شهرستان خصوصا نیرو‌های نیروی انتظامی ، سپاه و بسیج از موفق‌ترین طرح‌های پیشگیری از سرقت بود و این امر موجب رضایتمندی باغداران  شد.

او گفت: امسال نیز این طرح با تمام قدرت با همت و درایت معاون دادستان و همکاری فرمانداری، ادارات و نیرو‌های نظامی و انتظامی به صورت منظم و منسجم برگزار خواهد شد.

فرحبخش در ادامه ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه حاضر در جلسه گفت: هرجا که مردم به ما نیاز دارند باید با تمام توان ورود کرد و از همه امکانات و توان در جهت خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها قدم برداشت.

او در ادامه بیان کرد: در راستای اجرای ماموریت ۵ سند تحول قضایی که پیشگیری از وقوع جرم از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد و در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات در شهرستان یکی از اولویت‌های دادگستری راور اجرای طرح‌های پیشگیرانه مختلف از جمله طرح مصلحین و حکمین قرآنی، طرح کنترل و نظارت بر بازار، طرح پیشگیری از سرقت پسته، طرح پیشگیری از وقوع جرایم رانندگی و تصادفات و طرح پیشگیری رسانه‌ای در شهرستان راور در حال اجرا و پیگیری می‌باشد.

فرحبخش اظهار کرد: همه این اقدامات با همت و کمک ادارات و نیرو‌های نظامی و حمایت مردم اجرا می‌شود و اجرای این طرح‌ها نتایج خوبی در جهت خدمت به مردم داشته است.

در ادامه مالک اژدری فرماندار راور نیز گفت: در اجرای طرح پیشگیری از سرقت پسته در شهرستان راور پارسال همه ادارات دولتی همکاری خوبی داشتند و انشاالله امسال نیز شاهد اجرای موفق این طرح باشیم.

او در ادامه افزود: مسئولان باید با کار و تلاش مضاعف به مردم خدمت کنند و مشکلات آن‌ها را حل کنند.

در ادامه استوار زاده معاون دادستان راور نیز گفت: اجرای طرح پیشگیری از سرقت پسته امسال با همت و حمایت ریاست دادگستری، فرماندار، نیرو‌های  پر تلاش انتظامی ، سپاه و بسیج و همکاری ادارات دولتی برگزار خواهد شد.

او در ادامه گفت: در روز سه شنبه اجرای طرح با اجرای رزمایش خودرویی و حضور نیرو‌های نظامی و انتظامی در باغ های آغاز خواهد شد و کلیه باغ پسته در شهرستان راور قرق خواهد شد.

استوارزاده به باغداران  توصیه کرد: هرچه زودتر با همکاری اداره جهاد کشاورزی و پلیس آگاهی نسبت به صدور کارت شناسایی برای نگهبانان اقدام شود و پس از شروع این طرح از حضور کلیه افرادی که فاقد کارت شناسایی باشند جلو گیری به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.