رئیس کل دادگستری استان کرمان همکاری پررنگ‌تر و بیشتر رسانه استانی را برای پیشگیری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های جامعه خواستار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در در دیدار اصحاب رسانه در صداوسیمای مرکز کرمان ضمن تبریک روز خبرنگار، با اشاره به دشمنی‌های دنیای استکبار و ترویج فرهنگ غربی، نقش رسانه ملی را خطیر و حساس دانست و گفت: در عرصه امنیت فرهنگی سربازان خط مقدم، اصحاب رسانه هستند.

او همکاری پررنگ‌تر و بیشتر رسانه استانی را برای پیشگیری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های جامعه خواستار شد و افزود: در برنامه‌های تولیدی صدا و سیما این رویکرد پررنگ‌تر دیده و مراقبت شود تا ناهنجاری‌ها عادی سازی نشود.

سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان هم با قدردانی از تلاش‌های صمیمانه رسانه ملی و خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار بر همکاری بیشتر رسانه استانی و دستگاه قضا برای فرهنگ سازی پیشگیری از وقوع جرم و احیای حقوق عامه تاکید کرد.

علیرمضانی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان هم با قدردانی از رئیس کل دادگستری و دادستان کرمان از آمادگی واحد خبر و تولید برای کار‌های مشترک با دستگاه قضا خبر داد و افزود: همکاری‌ها برای پوشش خبر‌های مختلف دستگاه قضا از جمله مبارزه باگرانفروشی، احتکار کالا و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی ادامه دارد.

نعمتی معاون خبر صداوسیمای مرکز کرمان نیز به نمایندگی از عوامل و همکاران پرتلاش در معاونت خبر کرمان در انعکاس اخبار از حمایت دستگاه قضا از معاونت خبر قدردانی کرد و گفت: رسانه، پوشش خدمات دستگاه‌ها را وظیفه خود می‌داند و در خبر کرمان تلاش می‌شود، گزارش‌ها و مصاحبه‌های مختلف درباره پیشگیری از وقوع جرم و آموزش به مردم تولید شود.

همچنین رئیس کل دادگستری و دادستان کرمان با اهدای لوح از خدمات مدیرکل صدا و سیمای کرمان وکارکنان رسانه استانی قدردانی کردند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.