مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان روز خبرنگار را تبریک گفت

مدیر کل صداوسیمای مرکز کردستان، در پیامی ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به خبرنگاران و فعالان عرصه خبر تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،متن پیام بدین شرح است:هفدهم مرداد ماه، پاسداشت شهادت "شهید محمود صارمی "و به حرمت نام این شهید والامقام عرصه خبر، روز خبرنگار نامگذاری شده است، این نامگذاری فرصت مغتنمی است برای تجلیل و تبجیل از انسان‌های فرهیخته‌ای که حرمت قلم وآنچه را که می‌نگارد و آگاهی را پاس داشته و تلاش و جزم خویش را در مسیر توازن گفتاری، بازگویی حقیقت و بازتاب واقعیت بارویکرد صداقت مداری و عدالت محوری، به کار می‌گیرند.

صداقت، صراحت، حقیقت نگری، پرهیز از تعصب و جانبداری بخشی از رسالت‌های ارزش مدار رسانه و مطبوعات است که اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و دانایی جامعه را بهمراه خواهد داشت و این امر مهم یقیناً زیربنای جامعه‌ای توسعه مدار و رشد یافته تلقی می‌گردد.

بی شک نقش و تاثیر قلم و تلاش دلسوزانه‌ی خبرنگاران برای آگاهی بخشی عمومی موجبات تعالی استان خواهد بود چرا که خبرنگاران و رسانه‌های خبری ابزار ارتباط مردم با مسئولین هستند و تعامل با رسانه‌ها می‌تواند زمینه رفع بسیاری از مشکلات را فراهم کرده و همچنین بستر ساز پیشبرد توسعه استان باشد.

درسالی که گذشت در اپیدمی ناخرسند کرونا نقش بی بدیل خبرنگاران در آگاهی بخشی جامعه درخششی قابل تحسین دارد وهمچنین در فرایند انتخابات وآگاهی بخشی، روشنگری وافزایش مشارکت مردمی جایگاه اطلاع رسانی را بیش‌تر از بیش تجلی می‌نماید.

طلایه داران این عرصه، رهپویان وادیِ آگاهی وسرزمین نیک اندیشی بوده و مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب ساختند و در سپهر شهادت و ایثار، ستارگانی جاوید ومانا شدند. واهمیت خدمت در کردستان و وجود رسانه‌های معاند وتحرکات گروهک‌های ضد انقلاب جایگاه خبرنگاری در این خطه‌ی فرهنگی را دوچندان می‌نماید.

اینجانب به رسم ادب و به عنوان خادم اصحاب رسانه در استان، با ادای احترام به ساحت صاحبان قلم صادق، یاد و خاطره شهیدان عرصه خبر و رسانه را گرامی میدارم و مراتب تقدیر و سپاس خود را از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خبرنگاران، به ویژه خبرنگاران حوزه فرهنگی و اجتماعی رسانه‌ها که در انعکاس اخبار و دستاورد‌های نظام مقدس درگستره‌ی استان فرهنگی کردستان وخدمتگزاری به ملت شریف وفهیم این خطه قهرمان پرور ایران اسلامی، سعی و تلاش فراوان داشته‌اند، اعلام می‌دارم و دست همه اصحاب قلم را در زیر این چتر صداقت و صمیمیت برای ادامه همکاری رسانه‌ای به گرمی می‌فشارم. امید است با استعانت و توکل به ذات پاک بی‌همتای احدیت در انجام رسالت آگاهی‌بخش و شفاف‌سازی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه موفق و پیروز باشید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.