موسس خیریه بهشت امام رضا (ع) درباره معاون اولی محمد مخبر نکاتی را بیان کرد.

یوسف اصلانی رئیس موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتخاب محمد مخبر به عنوان معاون اول دولت سیزدم بیان کرد: خدا را شاکرم که یک فرد جهادی و انقلابی پس از سال ها به سِمت مناسب خود رسیده است، زیرا سِمت معاون اولی ریاست جمهوری به یک فرد تماما اجرایی و جهادی نیاز دارد.

وی با اشاره به خصوصیات رفتاری محمد مخبر ادامه داد: خدا را شاکرم که مخبر فردی نیست که اهل در دفتر ماندن و پشت میزنشین بودن باشد، بلکه به خوبی نشان داده است که مدام در حال خدمت و افتتاح طرح های اجرایی است. من و همه جامعه خیرین خوشحالیم که چنین اتفاقی افتاده است، یکی از ویژگی های آقای مخبر این بود که سال های سال در سِمتی که فعالیت کرد که با قشر محروم جامعه ارتباط داشت، الان درد این مردم را بهتر می فهمد و در جایگاهی که هست که بهتر می تواند به این عزیزان رسیدگی کند، زیرا اینها واقعا سهمی از عدالت اجتماعی نبرده اند.

 رئیس موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) افزود: در این سال ها که تورم بالا رفت هم به این قشر ظلم بیشتری شد، اما از الان به بعد قطعا رسیدگی بیشتری به این افراد صورت خواهد گرفت.

او با اشاره به تخریب محمد مخبر از سوی برخی جریانات هم گفت: معتقدم که قطار در حال حرکت سنگ خواهد خورد و هر کس در کشور ما خواست اقدام مناسبی انجام دهد با سنگ او را زدند. زیرا بسیاری از خائنین کشور در درون خود کشور حضور داشته و به دنبال این هستند که نارضایتی در کشور ایجاد شود که این نارضایتی با ساکن بودن و دفتری بودن مدیران ایجاد می شود که اگر این افراد باشند کسی به آنها حرفی نمی زند، اما به محض اینکه فردی انتخاب می شود که قصد کار دارد انواع تهمت‌ها را می زنند.

اصلانی اظهار کرد: مخبر هم نمونه بارزی از این افراد است که کسی نمی خواهد انتخاب شود و کم نبودند از این افراد بزرگ که به سبب خدمت کردن مورد تهمت قرار گرفتند. مملکت ما این روزها بسیار عقب است و انقدر مدیران پشت میزنشین داشته که برای اینکه مسئول دفتر خود را هم صدا کنند زنگ گذاشته‌اند؛ اما مهم‌ترین خصوصیات مخبر انقلابی و جهادی بودن اوست.

 رئیس موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) در پایان گفت: مملکت ما به افرادی چون مخبر نیاز دارد. در بحران کرونا شاهد بودیم که مخبر یک تنه ایستاد و اصل مدیریت بحران کرونا در دست او بود و اولین نفر هم برای تست واکسن کرونا دختر خودش بود و اینها همه نشان می دهد که چقدر برای کشورش ارز قائل است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار