خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا در رسانه‌ها منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده و ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

بایرن مونیخ تمایل خود برای جذب هالند را تایید کرد

حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ تاکید کرد که این باشگاه علاقه‌مند به جذب ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند است.

این بازیکن ۲۱ ساله با درخشش در دورتموند توجه تیم‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده کرده است و صالح حمیدزیچ اعتراف دارد که بایرن هم یکی از مشتریان این بازیکن نروژی است.

نیوکاسل به دنبال مدافع لیورپول

باشگاه نیوکاسل درباره امکان جذب ناتانیل فیلیپس مدافع تیم لیورپول پرس و جو کرد.

تیم‌های برنلی، برایتون و وستهام هم علاقه‌مند به جذب این بازیکن ۲۴ ساله است که ارزش او را ۱۵ میلیون یورو تخمین می‌زنند.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول ترجیح می‌دهد در صورت پایین بودن مبلغ پیشنهاد‌ها فیلیپس را در آنفیلد حفظ کند.

مسی در آزمایش‌های پزشکی پاری‌سن‌ژرمن

روزنامه اکیپ فرانسه ادعا کرد لیونل مسی ستاره سابق بارسلونا پس نشست خبری امروزش و خداحافظی با هواداران این تیم، امروز یا فردا صبح راهی پاریس می‌شود تا در آزمایش‌های پزشکی پاری سن ژرمن شرکت کند.

پوچتینو: هر مربی آرزوی داشتن مسی را دارد

مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری سن ژرمن درباره پیوستن مسی به این تیم گفت هر مربی آرزوی داشتن بهترین بازیکن جهان را دارد.

حضور ۲۱ ساله مسی در بارسلونا جمعه رسما به پایان رسید و حالا گفته می‌شود او در راه پایتخت فرانسه است. پاری سن ژرمن در تلاش است برنده ۶ توپ طلا را به فهرست نفرات خود اضافه کند.

قرارداد جدید بایرن مونیخ با کیمیچ

بازیکنان بایرن مونیخ به زودی تمدید قرارداد جاشوا کیمیچ را اعلام خواهد کرد. این بازیکن قرار است در بایرن بماند و حالا باواریایی‌ها در تلاش هستند تا با لئون گورتسکا برای تمدید قرارداد به توافق برسند.

گواردیولا بدون مهاجم جدید فصل را شروع می‌کند

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی خرید هری کین مهاجم تاتنهام را در اولویت اصلی خود قرار داده، اما گفت در صورتی که این تیم نتواند کین را به خدمت بگیرد با بازیکنان موجود به کار خود ادامه خواهد داد.

پیراهن مسی به آگوئرو رسید

پس از قطعی شدن جدایی مسی گفته می‌شد سرخیو آگوئرو مهاجم جدید بارسلونا هم این تیم را ترک خواهد کرد، اما حالا خبر‌ها حاکی از آن است که او در تیم می‌ماند و قرار است پیراهن شماره ۱۰ این تیم را که سال‌ها بر تن مسی بود، بپوشد.

ممفیس دیپای مهاجم هلندی بارسا نیز پیراهن شماره ۹ را بر تن خواهد کرد.

سرخیو رومرو در آستانه پیوستن به گرانادا

باشگاه گرانادا در آستانه خرید سرخیو رومرو دروازه بان سابق منچستریونایتد است. این بازیکن ۳۴ ساله پس از ترک اولدترافورد در ماه ژوئن حالا بازیکن آزاد محسوب می‌شود. رومرو ۶ سال در منچستریونایتد بازی کرد، اما فقط ۶۱ بازی برای تیم بزرگسالان انجام داد.

تاتنهام در آستانه جذب لائوتارو مارتینز

دو تیم تاتنهام و آرسنال بر سر جذب لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی تیم اینترمیلان رقابت می‌کنند، اما به نظر می‌رسد تاتنهام شانس بیشتری برای خرید این بازیکن داشته باشد.

اسپرز با اینتر بر سر مبلغ ۶۰ میلیون یورو به توافق رسیده است. قرارداد این بازیکن ۲۳ ساله با اینتر سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد.

بازگشت اوزاکا به فوتبال لیگ ژاپن

یویا اوزاکا بازیکن تیم وردربرمن به کشورش بازگشت تا فصل آینده برای تیم ویسل کوبه بازی کند.

مذاکره وستهام با مدافع فیورنتینا

باشگاه وستهام مذاکرات خود را با نمایندگان نیکولا میلینکوویچ مدافع تیم فیورنتینا آغاز کرده است.
چکش‌ها علاقه‌مند هستند قبل از شروع فصل جدید این بازیکن ۲۳ ساله را به خدمت بگیرند، اما هنوز نتوانسته اند بر سر مسائل شخصی با او به توافق برسند.

میلینکوویچ وارد آخرین سال قرارداد خود با فیورنتینا شده است. او فصل گذشته ۳۴ بازی برای این تیم انجام داد.

مارسیال در رادار اینترمیلان


به گزارش نشریه میرر قهرمان سری آ ایتالیا که به دنبال جانشینی برای روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی خود است، تمایل دارد آنتونی مارسیال مهاجم فرانسوی منچستر یونایتد را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

اورتون هم خواهان مارسیال است، اما منچستر یونایتد می‌خواهد ۵۰ میلیون یورویی را که برای این بازیکن سرمایه‌گذاری کرده است مجدداً به دست بیاورد.

نتو به آرسنال پیشنهاد شد

نتو دروازه بان تیم بارسلونا به آرسنال پیشنهاد شد

توپچی‌ها که به دنبال جذب یک دروازه‌بان ذخیره مطمئن هستند، در نظر دارند پیشنهاد رسمی خود را برای جذب این دروازه‌بان ۳۲ ساله ارائه دهند.

بارسلونا مایل است نتو را از فهرست بازیکنان خود حذف کند، زیرا غول‌های اسپانیایی همچنان نگران بحران مالی هستند.

خداحافظی رسمی مسی با بارسلونا

لیونل مسی روز شنبه در ضیافت شام خداحافظی بارسلونا شرکت کرد و امروز هم با حضور در نشست خبری به طور رسمی با هواداران بارسا خداحافظی کرد.

آرسنال به دنبال تریپیر

به گزارش سان باشگاه آرسنال در نظر دارد تریپیر مدافع راست تیم ملی انگلیس را به خدمت بگیرد. آرسنال او را به عنوان جانشین هکتور بیرین می‌خواهد.
این بازیکن که برای تیم اتلتیکو بازی می‌کند مورد توجه منچستریونایتد نیز قرار دارد، اما یونایتد‌ها هنوز نتوانسته اند بر سر مبلغ قرارداد با این تیم اسپانیایی به توافق برسند.

آبراهام در تیررس آتالانتا

نمایندگان باشگاه آتالانتا در نظر دارند تا ۴۸ ساعت آینده برای جذب تامی آبراهام مهاجم تیم چلسی در لندن پای میز مذاکره بنشینند. مبلغ این انتقال ۴۰ میلیون یورو است. آرسنال و وستهام هم از دیگر مشتریان مهاجم ملی پوش چلسی هستند.

اگر اینترمیلان زاپاتا را از آتلانتا به خدمت بگیرد این تیم هم تامی آبراهام را به جای او خواهد خرید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار