در مراسمی به مناسبت روز خبرنگار، از جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در اداره کل بنیاد شهید وامور ایثارگران گیلان تجلیل شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، عبدالله پاکاری، مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران گیلان به مناسبت روز خبرنگار ضمن تجلیل از جمعی از خبرنگاران واصحاب رسانه و گرامی داشت یاد و نام شهدای رسانه و به ویژه ۴ شهید رسانه گیلان گفت: همه به نوعی خود را مدیون رسانه و خبرنگاری می‌دانند و در تلاشند گوشه‌ای از این زحمات را پاس بدارند.

او با اشاره به اینکه خبرنگاران در همه رخداد‌های جامعه نقش دارند، افزود: اگر ما اطلاع رسانی را عامل رشد و تعالی جامعه بدانیم، خبرنگاران سربازان از جان گذشته این عرصه هستند.

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران گیلان در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت گفت: موثرترین نقش را خبرنگاران دارند که ما اصلی‌ترین ماموریت خود را پیش ببریم و اگر حساسیت ودلسوزی شما نبود، شاید نمی‌توانستیم کارمان را بدرستی انجام بدهیم.

عبدالله پاکاری در ادامه افزود: هرچند شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های میدانی ما را تحت الشعاع قرار داده است؛ اما فعالیت‌های ما کند نشد و از این وضعیت به عنوان فرصتی ویژه برای اثر بخشی برنامه‌های خود استفاده کردیم.

او با بیان اینکه تابلو‌ها و گلزار‌های شهدا نمادی از فرهنگ ایثار وشهادت هستند، تصریح کرد: ما جزو استان‌های پیشرو در زمینه ساماندهی گلزار‌های شهدا هستیم و اگر دستگاه‌های متولی با کم توجهی، وظیفه قانونی خود را انجام ندهند با توجه به شرایط آب و هوایی گیلان، گلزار‌های شهدا را باید دوباره بازسازی کرد.

 

انتهای پیام /م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.