به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا باقری، مدیر دفتر روابط عمومی عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: سومین ارزیابی روابط عمومیهای صنعت آب و برق کشور در هفت محور ارتباط با رسانه، پویش الف –ب ایران، فعالیتهای درون سازمانی، تبلیغات محیطی، فعالیت در شبکههای مجازی، فرهنگ سازی و آگاهی بخشی و رادیو تلویزیون اینترنتی برگزار شد.
او افزود: این شرکت توانست در دو بخش فرهنگ سازی و آگاهی بخشی و رادیو تلویزیون اینترنتی، رتبه برتر را به دست آورد.
باقری اظهار داشت: در محور فرهنگ سازی و آگاهی بخشی، آثار متعددی شامل موشن گرافی، اینفورگرافی، فعالیتهای رسانهای، زیرنویسهای تلویزیونی، برنامههای رسانهای نظیر ضربان زندگی، برق یار، برق امید، جریان سازیهای متعدد در آگاهسازی مردم از شیوههای مدیریت مصرف برق، تولید گزارش خبری وو یادداشتهای اجتماعی، نشستهای مطبوعاتی، ساخت تیزر و کلیپ و همکاری با صدا وسیمای مرکز یزد به این جشنواره ارسال شد.
او ادامه داد: در محور رادیو و تلویزیون اینترنتی، محتوای اثر بخش تولیدی نظیر تیزر، پوستر، موشن گرافی و اینفوگرافی قابل پخش در تلویزیون اینترنتی وزارت نیرو به جشنواره ارسال و در این بخش نیز شرکت توزیع نیروی برق استان یزد توانست حائز رتبه برتر شود.
مراسم تجلیل از برترین روابط عمومیهای کشور به صورت ویدئو کنفرانسی در ارتباط با وزارت نیرو برگزار و لوح تقدیر و تندیس جشنواره از سوی رییس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان یزد به علیرضا باقری، مدیر دفتر روابط عمومی اهداء شد.
انتهای پیام/و