گوشی هوشمند Vivo Y ۵۳ s با صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی، تراشه Helio G ۸۰ و دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی در هند عرضه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina، شرکت Vivo از تلفن هوشمند جدیدی با نام Vivo Y۵۳s در هند رونمایی کرد. البته این تلفن کاملاً جدید نیست چرا که ماه گذشته در ویتنام نیز عرضه شد. بازار هند به دلیل جمعیت بالای این کشور و استقبال شهروندان این کشور از محصولات فناوری مارک‌های مختلف مورد توجه و اقبال مسئولان غول‌های فناوری قرار گرفته است.

گوشی های هوشمند

مشخصات و ویژگی‌های Vivo Y۵۳s

گوشی هوشمند ویوو Y۵۳s دارای ابعاد ۱۶۴ در ۷۵.۴۶ در ۸.۳۸ میلی متر و وزن آن ۱۹۰ گرم است. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی LCD با بریدگی قطره‌ای است. رزولوشن Full HD+ ۱۰۸۰/۲۴۰۸ پیکسل را ارائه می‌دهد. برای عکس‌های سلفی، دوربین جلویی آن ۱۶ مگاپیکسل است.

یک ماژول دوربین عمودی در پشت Vivo Y۵۳s وجود دارد. این محصول شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. سیستم عامل اندروید ۱۱ مبتنی بر رابط کاربری FunTouch OS ۱۱.۱ از قبل روی دستگاه نصب شده است. تراشه MediaTek Helio G۸۰ در زیر کاپوت Vivo Y۵۳s وجود دارد.

گوشی هوشمند Vivo Y ۵۳ s

این گوشی دارای ۸ گیگابایت رم و ۳ گیگابایت رم توسعه یافته است. این دستگاه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و یک اسلات مخصوص کارت microSD برای ذخیره سازی بیشتر ارائه می‌دهد. محصول جدید ویوو دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۱۸ واتی از طریق USB-C پشتیبانی می‌کند. دکمه پاور موجود در لبه سمت راست دستگاه به عنوان حسگر اثر انگشت عمل می‌کند. این دستگاه دارای ویژگی‌های اتصال دیگری مانند پشتیبانی از دو سیم کارت، ۴G VoLTE، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۵.۰، GPS و جک ۳.۵ میلی متری هدفون است.

قیمت Vivo Y۵۳s در هند

قیمت گوشی Vivo Y۵۳s، در این کشور پرجمعیت ۱۹۴۹۰ روپیه (۲۶۲ دلار آمریکا) است و در دو رنگ Fantastic Rainbow و Deep Sea Blue عرضه می‌شود. این دستگاه از طریق Amazon India، Vijay Sales، Croma و Sangeetha Mobiles برای خرید در دسترس است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار