مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت: اگر شهروندان رعایت نکنند در وضعیت قرمز شدید قرار خواهیم گرفت.

داوود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باید اشاره نمود که در حال حاضر تعدادی از شهروندان بیمار کرونا بستری در بیمارستان شهداء هندیجان و چند نفر در بیمارستان‌های شهرستان‌های مجاور هستند.

او افزود: درصد استفاده از ماسک و فاصله گزاری اجتماعی در اماکن عمومی، ادارات، بانک‌ها و مراجعین در وضعیت نامطلوبی قرار دارد؛ ورودی‌های شهرستان کنترل نمی‌شود و مراسمات جشن و عزا بدون محدودیت در شهرستان برگزار میشوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در خصوص رعایت نشدن بهداشت و نزدن ماسک در مراسمات اظهار داشت: شاهد این هستیم که آرامستان‌ها همچنان شلوغ و بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باز هستند که با توجه به قدرت سرایت بسیار بالای این ویروس، «فاجعه» در شهرستان دور از انتظار نیست.

رئیسی در ادامه در زمینه روند مایه کوبی در هندیجان بیان داشت: نزدیک به ۸ هزار دوز واکسن تا دیروز در شهرستان تزریق شده است که از این تعداد ۶ درصد از جامعه ۲ دوز واکسن و ۲۲ درصد یک دوز واکسن را دریافت کرده اند و از مردم میخواهیم به شایعات و مطالب غیر موثق و غیر علمی و کذب منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند و برای دریافت واکسن خود حتما مراجعه کنند.

ابن مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به وضعیت بازارچه ماهی و میگو شاهد هستیم که برخی از فروشندگان از زدن ماسک خوداری می‌کنند که از این قشر درخواست داریم با توجه به افزایش شدید کرونا دلتا با رعایت قوانین بهداشت ما را یاری نمایند.

مدیرشبکه بهداشت درمان هندیجان درپایان گفت: با شروع ایام ماه محرم از هیئت‌ها و مجالس عزاداری درخواست جدی داریم در بحث پخت غذا و نذری شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمایند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.