فراخوان نخستین سوگواره بین المللی «ملت امام حسین (ع)» با هدف تولید محتوا و کنشگری عاشورایی اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مسعود کاویانی، مدیر شبکه رادیو معارف در نشستی با اصحاب رسانه با اعلام خبر فعالیت سوگواره بین المللی ملت امام حسین (ع) گفت: این سوگواره با هدف تولید محتوای رسانه‌ای و کنشگری در فضای مجازی ایجاد شده است و در سه بخش مردمی ،حرفه‌ای و بین الملل برگزار می‌شود.

کاویانی گفت: در بخش مردمی، علاقه‌مندان می‌توانند با انتشار محتوا در فضای مجازی و استفاده از واژه #ملت_امام_حسین در سوگواره شرکت کنند.

مدیر رادیو معارف با اشاره به تلفیق سوگواره‌های «اشراق»، «مهر حرم» و «بوی سیب» در سوگواره ملت امام حسین گفت: در قسمت حرفه‌ای علاقه مندان می‌توانند در بخش‌های گوناگونی از جمله عکس، ویدئو، شعر، قطعات ادبی، فیلم نامه، پوستر و ... آثار خود را به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند.

او همچنین با اشاره به بخش بین الملل سوگواره ملت امام حسین (ع) گفت: تمامی علاقه‌مندان در زبان‌های غیرفارسی بدون محدودیت در موضوع و تنها با دارا بودن هرگونه ارادت هنری رسانه‌ای محضر اباعبدالله الحسین (ع) می‌توانند در این بخش شرکت کنند.

مدیر شبکه رادیو معارف به برخی از موضوعات این سوگواره نیز پرداخت و گفت: آیین‌ها و نماد‌های هیئت‌های خانگی، محرم و مسئولیت اجتماعی عزاداران، ایده‌های خلاقانه عزاداری در شرایط کرونایی، مقاومت و صبر عاشورایی، کمک‌های مومنانه و ... برخی از موضوعات اصلی سوگواره ملت امام حسین (ع) است.

علاقه‌مندان تا ۱۵ مهرماه فرصت دارند برای ارسال آثار خود به دبیرخانه الکترونیک این سوگواره با قسمت روابط عمومی رادیو معارف با شماره ۰۲۵۳۲۹۱۰۵۵۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: ماه محرم ، محرم 1400
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار