سفر رئیس سیا به اراضی اشغالی

منابع خبری از سفر رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا به فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع آمریکایی اعلام کردند ️ویلیام برنز، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) قرار است برای گفت‌وگو درباره مسائل مختلف از جمله ایران با مقامات رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی سفر کند.

پایگاه آکسیوس در این باره نوشت: ویلیام برنز احتمالا در رام‌الله با مقام‌های تشکیلات خودگردان فلسطینی نیز دیدار خواهد کرد. 

بنابر اعلام مقام‌های صهیونیستی، رئیس سیا در این سفر قرار است با رئیس سازمان جاسوسی موساد و همچنین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کند.

این سفر در حالی انجام می شود که در پی حمله به یک کشتی صهیونیستی، اتهام زنی این رژیم جعلی و مقامات غربی به ایران بدون ارائه مدارک مستدل همچنان ادامه دارد.

جمعه گذشته نفتکش رژیم صهیونیستی با نام «مرسر استریت» در دریای عمان مورد حمله قرار گرفت. پس از آن اتهامات بی‌اساسی بدون ارائه شواهد درباره کشورمان مطرح شد.

در پی حمله به این نفتکش یک کاپیتان رومانیایی و خدمه انگلیسی آن کشته شدند. ساعاتی پس از این حادثه ، نفتالی بنت ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد ایران در پشت صحنه این حمله حضور داشته است.

پیش از این «دیمیتری پولیانسکی» معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در گفتگو با خبرنگاران و در واکنش به حادثه اخیر برای کشتی «مرسر استریت» در دریای عمان اطلاعات مطرح شده درباره آن را موثق ندانسته و گفته بود تمام آن‌ها برپایه حدس و گمان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار