مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان با اشاره به درصد نامطلوب استفاده از ماسک در شهرستان تاکید کرد: به منظور صیانت از سلامت جامعه و افراد، رعایت شیوه نامه‌ها و نظارت بر اجرای دقیق آن‌ها باید هدفمند باشد.

نورله طاهری مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در رابطه با کنترل شیوع ویروس کرونا در شهرستان شادگان، گفت: با توجه به اعلام رنگ‌بندی‌های جدید وزارت بهداشت، شهرستان شادگان نیز از ۹ مرداد ماه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته که شاهد افزایش تعداد بیماران سرپایی و بستری‌های کرونایی این شهرستان هستیم.

او با اشاره به اینکه واکسیناسیون روند خوبی در شهرستان دارد و مشکل خاصی در این جهت نداریم افزود: امید است در زمان مقرر بتوانیم کار مایه کوبی گروه‌های هدف را انجام دهیم و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نیز، با حضور ارگان‌های مربوطه در شهرستان، اکیپ مشترک تشکیل شده تا نظارت‌های لازم را به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام دهند.

طاهری در پایان گفت: اولویت در بحث نظارت با مراکز پرتجمع مانند فرشگاه‌های بزرگ، ادارات، بانک‌ها، دفاتر پیشخوان رسمی و ... است و با توجه به اینکه جمعیت غالب شهرستان، جمعیت روستایی است، تجمع کمتری را در شهرستان شادگان به جز مراکز حوزه خدماتی داریم و از ارگان‌های مربوطه در شهرستان خواسته‌ایم که در بحث نظارت هدفمندتر عمل کنند.

در بحث نظارت بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی باید هدفمند عمل کرد

 

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.