تامین اعتبار روشنی بخش جاده ای تاریک و پرخطر

بلوار کمربندی شهر مود سربیشه که چندسالی از احداث آن می گذرد محل تردد صد‌ها خودرو است و بسیار تاریک و فاقد روشنایی است و مسئولان تامین اعتبار را روشنایی بخش این مسیر می دانند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  بلوار کمربندی شهر مود سربیشه مسیری کوتاه، اما پرتردد و خطرآفرین است که با وجود ۴۰ آبادی و مزار زیارتی بی بی زینب خاتون و سید حامد علوی ، این مسیر ۲ کیلومتری در روز‌های پایانی هفته با شلوغی و تردد زیادی روبه روست.

یکی از اهالی مود گفت: هر روز از این مسیر رفت و آمد می‌کنم که روشنایی بسیار نامناسب آن باعث شده در شب دید کافی وجود نداشته باشد و اگر عابر پیاده در این محل حضور داشته باشند اصلا دیده نمی‌شود و اتفاقات جبران ناپذیری به وقوع خواهد پیوست.

شهروندی دیگر گفت: با وجود اینکه چند سالی از احداث این مسیر می‌گذرد هیچ تیر چراغ برقی در این منطقه تعبیه نشده است و وقتی وارد جاده می‌شوی دلهره وقوع تصادف به سراغت می‌آید.

مسئولان اداره برق، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که تامین روشنایی این مسیر بر عهده آنهاست تامین اعتبار را روشنی بخش این محور می‌دانند.

جمالی رئیس اداره برق شهرستان سربیشه گفت: برای قسمتی از این مسیر که داخل محدوده خدمات شهری است پیگیر اعتبار هستیم و در صورت تخصیص اعتبار به سرعت ، کار اجرایی آن آغاز می‌شود.

سارانی رئیس اداره حمل و نقل جاده‌ای سربیشه گفت: برای اجرای روشنایی معابر در نقاط حادثه خیز، در صورت تامین اعتبار، در بخش کوچکی که  برعهده خدمات شهرداری نیست اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.