مرتضی امین الرعایایی عکاس جوان نیشابوری در دو بخش مجموعه عکس اخبار و‍ مجموعه عکس پرتره برگزیده و موفق به دریافت «جایزه عکس مطبوعاتی سال خراسان» شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علیرضا سیدآبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: عنوان مجموعه عکس امین الرعایایی در بخش اخبار «نیشابور قبل و بعد از کرونا» و عنوان مجموعه عکس پرتره، «مشاغل سنتی و فراموش شده نیشابور» بود.

او افزود: نخستین دوره «جایزه عکس مطبوعاتی سال خراسان» به‌همت مؤسسه شهرآرا و با همراهی شهرداری مشهد برگزار شد. این رویداد شامل ۶ بخش اصلی ازجمله «مسائل معاصر»، «محیط‌زیست»، «اخبار»، «پروژه‌های بلندمدت»، «پرتره»، «ورزشی» و یک بخش جانبی جایزه شهردار مشهد بود که در نهایت هیئت داوران از میان آثار دریافتی دو اثر را به عنوان جایزه عکس مطبوعاتی سال خراسان و یک اثر را به‌عنوان جایزه ویژه شهردار معرفی کردند.


بیشتر بخوانید



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ادامه داد: در رویداد «جایزه عکس مطبوعاتی سال خراسان»، ۳ هزار اثر از ۱۰۲ عکاس از ۲۵ شهر ایران به دبیرخانه رویداد رسیده است، که از این تعداد ۱۲۱ مجموعه عکس (شامل ۱۸۰۰ فریم) در بخش‌های «مسائل معاصر»، «محیط‌زیست»، «اخبار»، «پروژه‌های بلندمدت»، «پرتره»، «ورزشی» و ۱۲۰۰ تک عکس در بخش‌های اصلی «مسائل معاصر»، «محیط‌زیست»، «اخبار»، «پرتره»، «ورزشی» و بخش جنبی «مشهد بر مدار توسعه» بودند.

سیدآبادی بیان کرد: در نهایت هیئت داوران در مجموع ۳۳ اثر را در دو بخش تک‌عکس و مجموعه عکس به عنوان آثار برگزیده انتخاب کردند.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.