معاون مشارکت‌های مردمی مؤسسات غیر دولتی بهزیستی خراسان رضوی گفت:به همت خیرین ۳۶ واحد مسکونی آماده تحویل به مددجویان بهزیستی خراسان رضوی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیده محدث معاون مشارکت‌های مردمی و هماهنگی مؤسسات غیر دولتی بهزیستی خراسان رضوی گفت: ۳۶ واحد مسکونی از یک پروژه ۲۰۹ واحدی در منطقه پنج‌تن واقع در شرق مشهد آماده تحویل به مددجویان بهزیستی خراسان رضوی می‌باشند.

او با بیان اینکه این واحد‌ها برای خانواده‌های دارای حداقل دو عضو معلول در نظر گرفته شده، افزود: تفاهم‌نامه این واحد‌ها در خردادماه سال گذشته منعقد شده و بهزیستی به ازای هر واحد تا سقف ۱۴۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت کرده است؛ علاوه بر این کمک بلاعوض، برای مددجویان کم توان اقتصادی که در تأمین سهم آورده مددجو مشکل داشتند حمایت‌های مالی نیز صورت گرفته و کمک‌های دیگری هم شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی و هماهنگی مؤسسات غیر دولتی بهزیستی خرسان رضوی ادامه داد: پروژه‌ها تکمیل شده و در شرف واگذاری می‌باشند که تا یک ماه آینده، با انجام مراحل نهایی کار، این واگذاری به مددجویان صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


حسن فرخی کارشناس مسئول مسکن مددجویان بهزیستی خراسان رضوی نیز گفت: یک پروژه ۵۰ واحدی نیز در همین منطقه بزودی ساخته می‌شود که در حال حاضر مراحل اداری این پروژه در حال طی شدن است.

او افزود: پروژه ۲۵۰ واحدی که برای محرومان حاشیه شهر مشهد ساخته خواهد شد و ۵۰ واحد آن به بهزیستی اختصاص یافته به دست بنیاد مسکن ساخته می‌شود که این بنیاد از محل اعتبارات محرومین ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به مددجویان می‌دهد و همچنین ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان‌قیمت به آن‌ها اختصاص یافته است.

کارشناس مسئول مسکن مددجویان بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: در این پروژه بهزیستی به ازای هر واحد بسته به اینکه مددجو چه شرایطی دارد و با چه ضوابطی تطبیق می‌کند بین ۵۰ تا ۱۴۰ میلیون تومان کمک بلاعوض در اختیارش قرار می‌گیرد که برای ساخت این واحد هزینه شود.

فتحی بیان کرد: تفاهم‌نامه‌ی ساخت این واحد‌ها با بنیاد مسکن تدوین شده و در حال امضای تفاهم‌نامه می‌باشیم که امیدواریم عملیات ساختمانی بزودی آغاز شود؛ اگر شرایط کار فراهم باشد، این پروژه در ۱۴۰۱ مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار